anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka nieodebrana na poczcie i wymuszanie zwrotu towaru bez przyczyny

undziabundzia
#9 Pomysłodawca#

Witam, mam taka sytuacje, ze kupujacy rozpaczal dyskusje jako ze nie otrzymal towaru:

- po podaniu mu adresu internetowego poczty polskiej do sledzenia paczki i przekazania informacji ze paczka zostala awizowana, stwierdzil ze jest goraca i nie bedzie szedl na poczte i chce pieniadze (zwrot)

- gdy poprosilam o odeslanie paczki powiedzial ze nie wysle i ze poczta mi sama odesle

 

- jak moge sie chronic na przyszlosc przed takimi kilentami, ktorzy probuja narazic mnie na starty ?

 

Dziekuje pozdrawiam

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Agent051
#14 Krzewiciel#

@undziabundzia Nikt i nic nie ochroni cię przed takimi klientami. Mają takie prawo to zwracają. Jak masz dużo zwrotów, to podnieś ceny żeby sobie zrekompensować straty.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@undziabundzia Jeżeli klient zrezygnował z zakupu, odstąpił od umowy, powinnaś mu oddać całą wpłatę pomniejszoną o koszt powrotu paczki. Nie ustrzeżesz się, klient ma prawo do rezygnacji, Wtedy Ty płacisz za wysyłkę, a on za powrót paczki. Straty wyrównują się.

oznacz moderatorów

Agent051
#14 Krzewiciel#

@xyz96 W jaki sposób te straty się wyrównują? To bardzo ciekawe spostrzeżenie. Możesz przybliżyć temat.

oznacz moderatorów

A3dam
#12 Orędownik#

@undziabundzia 
Kupujący otwierając dyskusję z powodu "nie otrzymałem towaru po wpłacie" - złożył fałszywe oświadczenie przeciwko Sprzedającemu.
Kupujący nie odbierając zamówionej przesyłki nie dopełnił jednego z podstawowych obowiązków Kupującego. Ponadto naraża się na dodatkowe koszty: zwrot do wysyłki SMART może być dla Niego bezpłatny. Koszt powrotu przesyłki nieodebranej - już nie (droga powrotna nieodebranej przesyłki nie jest objęta SMARTem)
Kupujący oświadczając "ze jest goraca i nie bedzie szedl na poczte" wprowadził się dodatkowo w bardzo niekomfortową sytuację, którą zorientowany w swoich prawach Sprzedawca jest w stanie wykorzystać przeciwko Kupującemu. 
Dodatkowo jeżeli Kupujący nie dopełni formalności skutecznego przekazania Sprzedającemu oświadczenia o odstąpieniu od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni (samo nieodebranie przesyłki nie stanowi oświadczenia o odstąpieniu od umowy bez podania przyczyny) popada w poważniejsze problemy.

oznacz moderatorów