anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka w ruchu

Micho_all
#7 Wielbiciel#

Dobry wieczór, 

mam problem z paczka w ruchu. Gdy kupujący wybierze tą formę wysyłki nie pokazuje się punkt odbioru w zakładce "zamówienia od kupujących". Czy da się jakoś naprawić?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Micho_all Prześlij zrzut ekranu z widokokiem zakładki i doprecyzuj, o które zamówienie chodzi.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Micho_all
#7 Wielbiciel#

Za każdym razem jak klient wybiera ruch,mam sam jego adres bez adresu punktu ruchu na jaki mam wysłać paczkę. Muszę pytać się po każdej sprzedaży o adres punktu ruch. Paczkomaty pokazują się dobrze.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Micho_all Proszę Cię o zrzut i numer przykładowej transakcji, której dotyczy ten problem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@nat_not  myślę że jest jakiś problem z Paczka w Ruchu wczorajszy watek czekamy na odpowiedź @ _HolaOla_ 

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/błąd-cenników-dostawy/m-p/98623#M30594

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Micho_all
#7 Wielbiciel#

IMG_20201008_153310.jpg

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Micho_all Dziękuję. Zgłosiłam ten problem naszemu zespołowi technicznemu. Kiedy otrzymam informacje w tej sprawie, odezwę się tutaj ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Micho_all Otrzymałam informację, że w powiadomieniu "Kupujący zapłacił za przedmiot i wysyłkę" adres punktu odbioru powinien być dla Ciebie widoczny. Sprawdź to proszę.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Micho_all
#7 Wielbiciel#

Kolejna osoba coś kupiła ode mnie i znowu nie mam tego adresu odbioru ruch. To się zdarza za każdym razem, jak klient wybiera u mnie ruch.

oznacz moderatorów

Micho_all
#7 Wielbiciel#

A zamówienie które wyslalam Screen nadal nie ma informacji o przesyłce. Za każdym razem muszę pisać do klienta o ten adres. Problem dotyczy jedynie paczki ruch.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Micho_all Nie widzisz tej informacji w zakładkach Allegro czy w powiadomieniu o zakupie?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Micho_all
#7 Wielbiciel#

Wchodzę z allegro lokalnie -zamowienia od kupujących i tak wygląda jak ktoś wybrał ruch i jak ktoś wybrał paczkomat.

oznacz moderatorów

Micho_all
#7 Wielbiciel#

IMG_20201022_104213.jpg

oznacz moderatorów

Micho_all
#7 Wielbiciel#

IMG_20201022_104250.jpg

oznacz moderatorów

Micho_all
#7 Wielbiciel#

Da sie z tym coś zrobić? Gdzie to zgłosić żeby to naprawić?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Micho_all Tak jak pisałam wyżej, informacja o adresie punktu powinna być dostępna w powiadomieniu mailowym. 

Nasz zespół techniczny nie potwierdził błędu. Jeśli chcesz zgłosić usprawnienie tej opcji, napisz na forum.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów