anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

podejrzana reklamacja od klienta

wiki0441
#13 Ambasador#

Witam, proszę o radę. 31 marca sprzedałam 2 szt wody perfumowanej. 1 kwietnia została dostarczona do klienta. Tego samego dnia klient rozpoczął dyskusję, twierdząc, że w flakoniku było tylko pół butelki, na dowód czego załączył zdjęcie. Wydaje mi się, że to niemożliwe, ponieważ woda była fabrycznie zafoliowana przez producenta (Avon). Współpracuję z tą firmą ponad 20 lat i nigdy nie było takiej sytuacji. Dlatego podejrzewam, że klientka zrobiła zdjęcie innej (swojej starej) butelki.
W jaki sposób mogę się bronić? Wiem, że jeśli pójdę w zaparte, że to nie ta woda, to skończy się to negatywnym komentarzem, czego wolałabym uniknąć.
Póki co odpisałam klientce pytanie, czy woda była zafoliowana (choć jestem pewna, że tak- sama pakowałam paczkę) i prośbę o zdjęcie spodu butelki, wtedy po dacie produkcji dojdę, czy to ta butelka, którą wysłałam.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mdrogeria
#21 Demiurg#

@wiki0441 jadę w tej samej branży i powiem Ci ,że takie kwiatki się zdażają  ,masz fotkę na dowód , wszystko w folii 004.jpg

oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

Powiem Ci szczerze, że mi przez ponad 20 lat się nie zdarzyło. Ale witam duszyczkę z tej samej branży 😉

Mam taki plan, żeby poprosić o odesłanie towaru, bo tak jak pisałam, poznam swoje perfumy po dacie produkcji na którą zawsze zwracam uwagę wysyłając towar (sprawa jest świeża, więc pamiętam datę). Jeśli to moja butelka, to wyślę nową. Jeśli nie, odrzucę reklamację.

Myślicie że to dobry plan?

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Moim zdaniem, jeśli nie zrobiłaś zdjęcia towaru przed wysłaniem, to powinnaś uznać reklamację - innej drogi, tej  bezkonfliktowej przy braku dowodów z twojej strony - nie ma.

Myślę też, że mogłabyś reklamować wodę u producenta, sami niech określą czy błąd był po ich stronie (źle ustawiona maszyna do napełniania, cała taka seria, itp.), czy też stwierdzą, że woda została przez klienta "wypsikana" 

oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

Jeśli rurka w środku flakonu jest pusta to produkt posiada wadę fabryczną jeśli jest napełniona cieczą to zostało to "wypsikane". Czasem, szczególnie podczas lotu samolotem część produktu może zostać wypchnięte na skutek różnicy ciśnień, ale nie zawsze ma to miejsce. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@wiki0441 wiesz czynm to się może skończyć ? Negatyw , dyskusja , a klient i tak otrzyma rekompensatę z POK . Osobiście nie mam żadnych problemów z reklamacjami u producentów , ... ba w wielu przypadkach nawet nie ściągam od klienta towaru jeśli nie ma to uzasadnienia ekonomicznego , reklamuję na podstawie zdjęcie i oświadczenia klienta , Klientowi oddaję kasę i pozostawiam mu jak w tym przypadku 1/2 buteki perfum gratis .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@wiki0441 Kupujący składa reklamacje ty masz obowiązek ją rozpatrzyć, masz na to 14dni, możesz oczywiście poprosić o odesłanie towaru, możesz uznać albo odrzucić, jeżeli masz dowody to odrzuć, pamiętaj że kupujący może założyć dyskusje, może złożyć wniosek do POK.

oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

Tak, jestem pewna, że woda była nowa i zafoliowana. Wygląda na to, że odkryłam sposób na darmowe "kupowanie" na allegro. Tylko tyle, że należę do ludzi, którym sumienie nie dałoby spokoju...

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@wiki0441 Zdarza się to nawet w najlepszych fimach. kiedyś handlowałem produktami Oriflame i 2x miałem taka sytuację, że byłoa 1/2 zawartości flakonu. Oriflame przyjmowało bez problemów takie zwroty.

oznacz moderatorów