anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z integracją InPostu - ważne informacje

MAMY ROZWIĄZANIE!
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Drodzy Sprzedający,

w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem PaczekZgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".

Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
785 ODPOWIEDZI 785
PawHaft
#12 Orędownik#

Wyślij tym niedowiarkom link do tego wątku..

oznacz moderatorów
CERAMTRANS2
#10 Popularyzator#

CZEKAM NA TAKĄ AWARIĘ PODCZAS SMART WEEK

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

oznacz moderatorów
DrapexPL
#12 Orędownik#

U mnie działa od około 15:00, nic nie robiłem, po prostu się zalogowałem... Co prawda z drugiego komputera, a nie laptopa ale wątpię by miało to znaczenie.

 

Opera Zrzut ekranu_2020-09-16_152533_manager.paczkomaty.pl.png

oznacz moderatorów
wypad_com_pl
#11 Animator#

U nas niestety nadal nie działa. Czekamy do 16 i informujemy mailowo wszystkich klientów. Niestety zapewne część z nich będzie obwiniać nas.

oznacz moderatorów
musicsklep_pl
#12 Orędownik#

jak ktoś doradził możesz wrzucić linka do tej dyskusji

🙂

 

oznacz moderatorów
szataskrzata_pl
#9 Pomysłodawca#

My już wysłaliśmy maile.

Aczkolwiek informacja powinna pojawić się na stronie głównej allegro i w serwisach społecznościowych obu firm.

Jeśli klienci nie zobaczą oficjalnego komunikatu, wielu obwini sprzedawców. 

Problemy się zdarzają wszędzie.  Ale dlaczego my jako sprzedawcy mamy ponosić za nie odpowiedzialność? 

oznacz moderatorów
Rajhurt
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry

W dalszym ciągu trwa uzyskiwanie dostępu, jak długo potrwa jeszcze ten problem?

oznacz moderatorów
aidyta
#9 Pomysłodawca#

Bóg jedyny to wie 😞

oznacz moderatorów
ppal2
#8 Zapaleniec#

15:21 --------- nadal nic nie działa :(((((((((( 

oznacz moderatorów
CERAMTRANS2
#10 Popularyzator#

jak to nic ? allegro działa, kupować można i naliczać prowizję 🙂

oznacz moderatorów
-suskind-
#8 Zapaleniec#

Szmal musi płynąć dla monopoly

oznacz moderatorów
megagencja
#9 Pomysłodawca#

A potem Allegro oznajmi nam ,że nieterminowo wysyłamy paczki.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@megagencja Tak jak informowaliśmy w komunikatach dzisiejsze trudnienia nie wpłyną na Twoje wyniki w panelu Jakość Sprzedaży. Zamówień, których nie zrealizujesz w czasie tej awarii, nie uwzględnimy w obliczeniach.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
PawHaft
#12 Orędownik#

@_HolaOla_ a co z zamówieniami z wczoraj jak system działał?

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

Otóż to. Ja dzisiaj wysłałem tylko 2 paczki kurierem (bo były generowane przez stronę brokera), a reszta zapakowana leży i czeka. Zawsze generuję etykiety w dniu odbioru i pech chciał, że dzisiaj nadal (15:38) nie można tego zrobić.

oznacz moderatorów
hektor39j
#7 Wielbiciel#

Wczoraj od 15 z minutami jest problem.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@hektor39j od wczoraj do 15???

Ja wczoraj jeszcze po godz.21 normalnie importowałem przesyłki. Nie było z tym problemu. Natomiast dzisiaj od rana wszystko się wysypało.

oznacz moderatorów
megagencja
#9 Pomysłodawca#

To jakiś plus. Tyle,że klienci allegro,nie wiedzą o awarii (ja co prawda rozsyłam informacje w miarę możliwości),ale nie zmienia to faktu,że potem co bardziej nerwowi wystawia nam negatywne opinie.Mam nadzieję,że takich sytuacji nie będzie,ale trzeba się z tym liczyć..

oznacz moderatorów
unik_sklep
#11 Animator#

A co z komentarzami w sumie z dwóch dni? Bo dzisiejsze i wczorajsze zamówienia, które dziś powinny być nadane? Przecież zaraz posypią się negatywy i kliencie poucinają gwiazdki.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@unik_sklep Tak jak wspominałam już wyżej, decyzje w sprawie konkretnych komentarzy będziemy podejmować indywidualnie, więc w przypadku negatywnej opinii, prosimy o zgłoszenie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów