anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka w oddziale InPost od ponad tygodnia. Jak zachować się względem kupującego?

Mr-Light
#7 Wielbiciel#

Witam,

mam problem z jedną paczką, mianowicie, nadałem ją 30listopada, 1 grudnia znalazła się w oddziale InPost w pobliżu kupującego i od tamtej pory jest w tym miejscu. Kupujący poinformował mnie o tym problemie wczoraj, że paczka do niego nie dotarła i prosi mnie o pomoc, bo jego interwencja w InPost nic nie dała.

Zadzwoniłem więc na infolinie i dowiedziałem się, że :

1) Na ich odpowiedź i kontakt z moim klientem muszę poczekać do jutra ponieważ mój klient dzwonił do nich 3 grudnia a ich odpowiedź w sprawie interwencji paczki to 48 godzin (nie licząc weekendów).

2) Zostałem wypytany co jest zawartością przesyłki i usłyszałem, że po prostu mieli co do tego wątpliwości.

Wczoraj więc powiadomiłem kupującego, że InPost powinien się z nim skontaktować (bo do wczoraj mineło 48godzin i tez taką odpowiedź usłyszałem od konsultanta). Dziś jednak dostaje informacje, że kontaktu jak nie było tak nie ma.

Dzwonie więc ponownie do InPostu i proszą mnie o to, by się wstrzymać do jutra do 13.

Co jeśli jutro będzie brak odpowiedzi? nie chcę kazać klientowi czekać, bo rozumiem jego oburzenie zaistniałą sytuacją. Czy to się klasyfikuje już pod jakąś reklamacje? Co powinienem zrobić? zwrócić mu pieniądze a InPost poprosić o odesłanie towaru do mnie? (Nie mam nawet pojęcia co się z tą paczką dzieje, bo na pytanie, czy jest uszkodzona, czy zagineła słyszę odpowiedź : nie, nic z tych rzeczy."

Dziękuję za każdą pomoc,

Gracjan

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Zapytaj kupującego czy chce zwrot wpłaty, ponowną wysyłkę, czy czekać na działanie inpostu. 
Jeżeli produkt nie jest jedyny w swoim rodzaju i masz ich więcej najlepiej było by wysłać inny produkt i samemu dochodzić się z inpostem wydanie tobie zagubionej paczki. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Mr-Light Do czasu odbioru towaru przez kupującego ty odpowiadasz za przesyłkę. Nigdzie on nie musi reklamować, tylko u ciebie.

oznacz moderatorów

Mr-Light
#7 Wielbiciel#

Hej,

Tak, to prawda i tak, zdaje sobie z tego sprawę.

Stąd też mój post na tym forum, nie chcę, żeby klient dłużej czekał. Zapłacił za towar i chcę, żeby go dostał lub też odzyskał pieniądze, co też najpewniej uczynię.

Chciałbym tylko wiedzieć, co mogę zrobić w tej sytuacji z InPost.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Mr-Light Może po prostu należy zawołać tutaj @InPost 

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Mr-Light Jeśli termin dostawy podany w aukcji minął, klient może z tego powodu odstąpić od umowy i domagać się zwrotu wpłaty. Może też czekać, jego decyzja. Ustal to z nim.

oznacz moderatorów

Mr-Light
#7 Wielbiciel#

Hej,

oczywiście masz rację, chciałbym tylko wiedzieć, co zrobić z InPost. Jest to moja pierwsza taka sytuacja i pewnie nie ostatnia ale nie wiem jak z nimi rozmawiać i jakie kroki podjąć.

 

oznacz moderatorów

FajneProdukty125
#9 Pomysłodawca#

Też mieliśmy taką sytuację, tylko nasza przesyłka utknęła i już nie wyszła z oddziału wychodzącego. Nie chcę być złym prorokiem, ale nasza przesyłka się nie znalazła. Wróciliśmy pieniądze kupującemu. Co istotniejsze do dnia dzisiejszego nie ma zwrotu za towar (mimo złożonej natychmiast reklamacji), co więcej allegro też nie wiele nam pomogło. Po kilku interwencjach zawsze ta sama odpowiedź: wrócimy do Pana mailowo jak uzyskamy informację od inpost. Bujam się z tym od 30.06. Chyba szkoda czasu i energii, a stos papierów i maili urósł do sporych rozmiarów. 

Życzymy powodzenia. 🙂

oznacz moderatorów

daily-torebki
#11 Animator#

wielokrotnie miałam takie problemy z inpost , ja po prostu dzwonię do skutku nieraz 3-4 razy dziennie , za każdym razem ktoś inny odbiera , zazwyczaj jacyś mało zorientowani konsultanci którzy tylko interwencję potrafią napisać,  za 3 lub 4 razem trafię na konkretną osobę która w końcu sprawę załatwia 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Mr-Light 

Dziękujemy za zgłoszenie. 

W przypadku kiedy status przesyłki wymaga wyjaśnienia i konieczna jest dalsza weryfikacja, dopytujemy zgłaszającego o zawartość przesyłki i wygląd opakowania. Informacje te, są przydatne do zidentyfikowania właściwej przesyłki, np. w przypadku uszkodzenia jej etykiety lub jej odklejenia się od opakowania. 

Na podstawie informacji od zgłaszającego wysyłane jest zgłoszenie do właściwego oddziału, który zajmuje się weryfikacją losów przesyłki. 

Jeśli nie udało się ustalić losów przesyłki można skorzystać z prawa do zgłoszenia reklamacji, którą można zgłosić poprzez:

1) formularz reklamacyjny: inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
2) kontakt z infolinią: 722 444 000 (telefony komórkowe) lub 746 600 000 (telefony stacjonarne)
3) pisemnie na adres siedziby: InPost S.A., ul. Wielicka 28, BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni kalendarzowych, a odpowiedź zostanie przekazana na adres email wskazany w formularzu reklamacyjnym.

oznacz moderatorów

FajneProdukty125
#9 Pomysłodawca#

a co w przypadku, jeżeli kilkakrotnie udowadniam że wszystkie braki formalne zostały wysłane, a teraz się dowiaduję że termin rozpatrywania reklamacji minął. Chyba trzeba będzie złożyć pozew do sądu. 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@FajneProdukty125 


W takich sytuacjach prosimy o bezpośredni kontakt z naszym operatorem.
Bardzo prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres pomoc@inpost.pl. W treści zgłoszenia prosimy dokładnie opisać sytuację i podać numer reklamacji. Te informację pozwolą na sprawdzenie statusu reklamacji i przekazanie sprawy do właściwego działu w naszej firmie w celu dalszej weryfikacji. 

oznacz moderatorów

Paloma10P
#7 Wielbiciel#

U mnie niestety ten sam problem. PacKa wisi kilka dni w oddziale i mimo moich telefonów interwencji prezent dziecku nie został dostarczony. Jeden Pan przez telefon powiedział że dojdzie dzisiaj do 14 drugi że nie ma mowy bo to nie ten czas a niestety to że kilka dni leży w oddziale nikt nie był w stanie mi powiedzieć dlaczego a i post pisze ze paczki nadane do 22 trafiaprzed świętami nie prawda ja zamawiałam dwa tygodnie temu i paczki brak bo jest w oddziale to nie jest kompetentne ja rozumiem że święta że wszystko ale nie róbcie z nas **piiip**ow. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów