anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rabat ilościowy - brak możliwości zapisania wybranych produktów

AndreGoods
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Cześć, mam taki problem z rabatem ilościowym.

Podczas wybrania i dodawania produktów po kliknięciu zapisz nic się nie ładuje. Brak wybranych produktów. 

Próbowałem na różnych przeglądarkach, czyściłem ciasteczka. Niestety błąd jest cały czas. 

 

Dodatkowo, kiedyś o tym wspominałem, że podczas dodawania produktów do wspólnego rabatu, można zaznaczyć maksymalnie 1000 ofert, możecie to rozszerzyć do całej oferty? Mam bardzo dużo klientów korzystających z tej opcji promowania, następnie sporo telefonów i zapytań dlaczego produkt A nie jest objęty wspólne w promocji z produktem B, teraz musze się tłumaczyć, że każdy produkt jest w innej grupie z pośród 1000 produktów, podzielonych na kilka grup. Jak by nie można tego zrobić całościowo.

Plus jak już klient zakupi 3 produkty to kolejne zapytania dlaczego nie naliczył się rabat ilościowy.

Tak więc, robię zwrot części z promocji, i powstaje pytanie, kto mi zwróci prowizje allegro za za dany % upustu na produkcie, który zwracam zgodny z promocją? 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AndreGoods Jeśli chodzi o pierwszą kwestię, to czy możesz przesłać tutaj zrzut swojego ekranu już po zatwierdzeniu? Podaj mi proszę również numery konkretnych ofert, w których chcesz ustawić taki rabat, sprawdzimy dokładnie tę sytuację. 

Natomiast temat zwrotu prowizji przy rabatach ilościowych, skonsultuję ze specjalistami w tym temacie i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

AndreGoods
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_ Dziękuje, dostałem informacji od was.

Aktualnie walczymy z awarią polegającą na braku zapisu ofert dla zestawu ilościowego (Zestawy i rabaty).
Nasi technicy działają już w tej sprawie od 20 grudnia.
Na tę chwilę nie jestem w stanie powiedzieć w jakim czasie awaria zostanie usunięta.
Za wszelkie niedogodności najmocniej przepraszamy.

Komplikuje to sprawę, ta forma promocji jest dla mnie bardzo ważna. Pozostaje czekać...

Proszę też sprawdź dokładnie jak mam otrzymać zwrot prowizji od produktu który nie został objęty promocją mimo iż powinien 🙂  na podstawie częściowego zwrotu wpłaty. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AndreGoods Jasne, kwestię zwrotów prowizji w takich przypadkach już konsultuję, więc na razie  poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

AndreGoods
#9 Pomysłodawca#

Fantastycznie czekam 30 dni na odp.... Natomiast od wczoraj mam ciągłe zgłoszenia: 

"Dzień dobry, ja mam 3 przedmioty w koszyku i rabat mi nie wskakuje"

"Witam, na stronie sklepu widnieje informacja ze daja panstwo 50% na trzeci przedmiot, jednak jak dodaje 3 rzeczy z oferty do koszyka to nie nalicza rabatu tylko pisze przy kazdej rzeczy dodaj jeszcze 2 szt i skorzystaj z rabatu"

Sprawa jest bardzo poważna która już pomału mnie irytuje.

Przykładowo robię grupę rabatową na 3 najtańszy produkt -50% maksymalna liczba produktów jaką mogę zaznaczyć to 1000.

Kiedy mam 8000 ofert chce mieć wszystkie produkty w jednej grupie rabatowej. Klienci piszę dlaczego rabat nie wskakuje co ja mam im odpisywać? To jest wasz błąd z którym męczę się od ponad roku. 

Za każdym razem rozłączam produkty łącze je według życzenia klienta. I ponownie łącze. To nie jest rozwiązanie. Proszę aby ktoś się tym zainteresował. 

 

oznacz moderatorów