anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

reklamacja

homesay-pl
#8 Zapaleniec#

Klient po kilku dniach użytkowania zakupionego przedmiotu zgłasza jego zepsucie się. Czy przysługuje mu reklamacja do prywatnego sprzedawcy? Jeśli tak to kto ponosi koszty odesłania towaru?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

pinsplash
#21 Demiurg#

@homesay-pl Wyłączyłeś rękojmię? Pewnie nie. To przysługuje. On odsyła - Ty uznajesz ( zwracasz wtedy również koszty odesłania), lub nie ( wtedy prosisz go o odbiór na własny koszt).

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@homesay-pl jeśli nie wyłączyłeś rękojmii odpowiedzialność za produkt spoczywa na Tobie . Jeśli wada nie powstała w wyniku niewłaściwego użytkowania aktualnego właściciela produktu pokywasz wszystkie poniesione przez niego koszty ,

oznacz moderatorów

homesay-pl
#8 Zapaleniec#

A gdzie można wyłączyć tą rękojmię?

oznacz moderatorów

Skill_Player
#13 Ambasador#

@homesay-pl  na zwykłym allegro stosowną formułkę możesz umieścić w "o sprzedającym" z poziomu ustawień, będzie wtedy to zamieszczone w każdej aukcji którą wystawisz.

Na allegro lokalnie możesz w treści ogłoszenia napisać, że wyłączasz rękojmię

oznacz moderatorów

komis-bell
#15 Entuzjasta#

@homesay-pl Należy to zaznaczyć w treści oferty. Aktualnie już nie masz takiej możliwości.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@homesay-pl w opisie aukcji PRZED sprzedażą.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@homesay-pl jaka osoba prywatna ??? jesteś profesjonalnym sprzedawcą i odpowiadasz za towar 🙂

to że działasz w dropshippingu to i tak Ty odpowiadasz za towar 😞

7. Sprzedawca homesay-pl na życzenie Klienta bezpłatnie będzie pośredniczyć w składaniu przez Klienta reklamacji do sprzedającego i dołoży wszelkich starań, by reklamacja Klienta była rozpatrzona jak najszybciej i z jak najlepszym dla Klienta efektem, przy czym ewentualne koszty reklamacji jak koszt przesyłki zwrotnej, ponosi Klient.

________
Κώστας
oznacz moderatorów