Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem, jestem osobą prywatną i osobie prywatnej sprzedałam nowe buty. Po trzech miesiącach osoba zgłasza się do mnie ze zdjęciem jednego buta który jej pękł na środku, ze zdjęcie można wywnioskować że był gdzieś o cos zahaczony i dlatego pękł. Na mojej aukcji miałam zaznaczoną opcję 1 rok reklamacji. Co ja mam zrobić w tym wypadku?
OK
Ty wydajesz decyzję reklamacyjną, tu odrzucasz i podjesz powód jej odrzucenia, kupujący ma prawo złożyć odwołanie od decyzji.
Tak też się to zadziało. A teraz odpowiedziałam Kupującej że podtrzymuje decyzję.
Właśnie otrzymałam taką odpowiedź od Kupującej na podtrzymanie mojej reklamacji. ''Rozumiem, że nasze postępowanie reklamacyjne na tym się nie skończy. Dowiemy się zatem co rzecznik praw konsumenta oraz legalność sprzedaży. ''
@StylesDigger straszyć każdy może, jeden lepiej, drugi gorzej 🙂
To nie zakup konsumencki więc do jakiego rzecznika konsumentów? Raczej rzeczowo bo może dostać rekompensatę od Allegro i tu może wówczas być problem.
Co to znaczy , że Allegro może jej pieniądze oddać? I jaki to może być problem dla mnie?
@StylesDigger @Jeśli odrzuciłeś reklamację i odpowiednio uargumentowałeś swoją decyzję to nie masz się czego obawiać ze strony allegro - kupujące otrzyma pewnie rekompensatę i allegro nie obciąży Cię tym aczkolwiek na allegro można się spodziewać niespodziewanego więc w razie problemów wróć do nas to podpowiemy co robić 🙂
Rzecznikiem konsumenta się nie przejmuj bo to nie był zakup konsumencki - tu w najgorszym wypadku kupująca może iść z tym do sądu z powództwa cywilnego ale szansa na to jest jedynie teoretyczna.
Super, na dzisiaj ślicznie dziękuję. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Pozdrawiam serdecznie Agnieszka
Ważne są rzeczowe odpowiedzi wówczas nawet jak otrzyma rekompensatę nie powinni Ciebie obciążyć.
A co ja mam jej odpisać teraz, na jej "straszenie" mnie
Najlepiej nie wdawaj się w żadne dyskusje ani dywagacje.
Napisz tylko że podtrzymujesz wydaną decyzję i nie masz nic więcej do dodania.
Rozumiem. Dziękuję
@StylesDigger rzecznik na to powie, że to nie leży w jego kompetencji bo transakcja między osobami prywatnymi jest regulowana zapisami kodeksu cywilnego, a nie ustawy konsumenckiej i on tego palcem nie ruszy. Kupująca nie jest konsumentem w myśl ustawy.
Witam ponownie, otrzymałam właśnie taką informację z Allegro
" 93116817 złożył wniosek o zwrot pieniędzy z Allegro Protect do tego zamówienia. Wkrótce go rozpatrzymy.
Prosimy Sprzedającego o ostateczne stanowisko w sprawie, którą zgłosił Kupujący.
StylesDigger, jeżeli nie dostarczyłeś towaru lub nie rozpatrzyłeś reklamacji Kupującego to kwotę zaakceptowanego wniosku doliczymy do Twoich rozliczeń z Allegro.
Co ja mam im teraz odpisać?
Że podtrzymujesz decyzję odnośnie reklamacji
@StylesDigger Odpisz, że decyzja została wydana negatywna i ją podtrzymujesz.
Ok, dziękuję. Mam nadzieję że to już koniec, choć Allegro ma 2 dni na rozpatrzenie wniosku kupującej.
@StylesDigger musisz ponownie i jasno napisać , że odrzucasz roszczenie kupującego bo załączone zdjęcia wskazują na ...... i tutaj opisz co widzisz na fotkach i jakie masz zdanie odnośnie użytkowania butów przez kupujążcego . Możesz jeszcze dopisać , że nie masz pewności czy buty z fotografi są tymi co zostastały wysłane kupującemu
Chcę Wam pokazać buty które mi odesłała Kupująca, zaznaczam , że używała je niecałe 3 miesiące