Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Sprzedaję taśmy o tym samym symbolu ale o różnych szerokościach. Allego połączyło mi te taśmy razem. Każda taśma ma inny EAN. Klienci dzwonią i pytają się jaka jest prawidłowa szerokość taśmy, czy ta w opisie czy po lewej stromnie u góry. Jak mogę te taśmy rozłączyć tak żeby każda taśma ( szerokość ) była osobno i żeby klient był prawidłowo poinformowany.
@phudem-pl Podaj proszę numery ofert, o które chodzi.
Witam. Np. aukcja 12541939035, 12541933134, 12541928740, 12541923849, 12541921662, 12541916712, 12541912557, 12541910496, 12541904203, 1077042390, 10770421643, 10770415677, 10770413031, 10111161773, 10111145867, 9943890663, 9943836587, 9943823549. Przy innej aukcji ( zawiesiłem ją i otworzyłem nową ) aukcja była podczepiona do katalogu gdzie w opisie było 18 szt. ( nie w mojej, w mojej była cena za 1 szt. ) i klientka żąda żebym jej wysłał resztę towaru. Otrzymałem z Allegro informację, że reklamacji mogę nie uznać . Pomimo wyjaśnienia sytuacji ( oraz propozycji, że zwrócę pieniądze ) dalej żąda żebym dosłał towar. Mam pytanie, czy Allegro może włączyć się do dyskusji oraz jak dostanę negatywa ( nie z mojej winy ) to czy Allegro może go usunąć. Pozdrawiam
Witaj w "klubie" niezadowolonych sprzedawców.
Ja sprzedaję na All od 20 lat. To , co się w tej chwili dzieje - aż nie chce mi się już komentować. Pisałem już o tym niejednokrotnie. Podłączanie do katalogu Allegro, potem odłączanie, przerzucanie na sprzedawców poprawy katalogu produktów Allegro (za darmo!) - to jest obłęd.
Ponadto - pracownicy Allegro traktują sprzedawcę "z góry" - jesteś po prostu "nikim", a jak "podpadniesz", np wypisując na tym forum niewłaściwe odpowiedzi, jak np. ja teraz - to odbija się na sprzedaży. To już niejednokrotnie stwierdziłem.
Nie dziwne jest więc, że sporo sprzedawców przechodzi do konkurencji. Co tam mamy? - ano sporo niższe koszty działalności, niższe i jasne opłaty z tytułu prowizji, bezpośredni kontakt z opiekunem . Na Allegro tego nie ma....
@phudem-pl Przekazałam Twoją prośbę o odłączenie produktu do odpowiedniego zespołu. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
Do dyskusji włączamy się na prośbę klienta. Natomiast jeśli chodzi o negatywny komentarz, każdy przypadek jest weryfikowany indywidualnie. Nie jestem w stanie odpowiedzieć jaka będzie decyzja w takim przypadku.