anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rozliczenia, dlaczego muszę zapłacić więcej niż powinienem

JoeKnifeSeller
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, jestem nowy w allegro i sprzedałem ostatnio 1 przedmiot, kosę za 1250 zł. Obliczyłem 8% z tego i wyszło mi 96 zł. Niestety w rozliczeniu mam do zapłaty 186.11 zł. Od czego to się stało? Co mi naliczyli? Da się jakoś zmniejszyć tę kwotę?

 

Dodam że po sprzedaży przedmiotu ktoś kupił ze starego linku ten sam przedmiot lecz nie dokonał wpłaty, mogło od niego też naliczyć %? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

__RPM_
#14 Krzewiciel#

@JoeKnifeSeller Od 1 czerwca 2020 prowizji podlega także koszt przesyłki. Opłaty za aukcje promowane także zdaje się są większe niż standardowo. Potrzeba znać więcej szczegółów aby ocenić za co policzyli opłatę.

 

Skoro zapłaciłeś więcej niż Ci się wydaje że powinieneś to dla allegro wszystko jest w porządku. Właśnie dlatego mają taki skomplikowany cennik abyś nie wiedział ile kosztuje korzystanie z allegro

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

To zależy, czy sprzedawałeś na Allegro, czy na Allegro Lokalnie, czy promowałeś ofertę, czy nie. Tylko pracownik Allegro ma wgląd w Twoje konto, więc zapytaj go o to na czacie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d1df83fc-8979-4595-90f6-008242ba2095 Po chwili sprawa będzie wyjaśniona.

 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@JoeKnifeSeller wszystko się zgadza, zerknij na swoje rozliczenie:

opłata została naliczona poprawnie, kwota o której piszesz to efekt podwójnego zakupu. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

artur8225-a1
#12 Orędownik#

@JoeKnifeSeller Dodam że po sprzedaży przedmiotu ktoś kupił ze starego linku ten sam przedmiot lecz nie dokonał wpłaty, mogło od niego też naliczyć %?

Tak na Allegro prowizję pobierają  po sprzedaży nie po opłaceniu