anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sytuacja reklamacji i przeciąganie odesłania towaru

foto-hurtownia
#13 Ambasador

Klient zgłasza reklamację na 10 sztuk zakupionego towaru, zużył praktycznie wszystko, żąda zwrotu za całość, bo "nie działał" i "poniósł znaczne koszty finansowe".

 

Została utworzona etykieta na odesłanie towaru, a w zasadzie jego resztek, w celu weryfikacji. Klient nie kwapi się z odesłaniem.

 

No i teraz hipotetyczna sytuacja - klient odsyła towar przed upływem 14 dni, albo na 14 dzień od zgłoszenia reklamacji, ale termin na decyzję mija podczas transportu paczki. Co w tej sytuacji zrobić?

 

Odrzucać? No raczej nie będę mógł. Akceptować też się nie widzi, tym bardziej że towar zużyty, a okazji sprawdzić czy faktycznie był wadliwy weryfikując resztki nie będzie jak.

 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

Jeżeli można, to proszę o odpowiedź również moderatorów. Jeżeli tym sposobem klient może odesłać cokolwiek dzień przed finalnym terminem reklamacji, albo nawet w finalny dzień, a sprzedawca musi to akcetować in blanco... No to będziemy mieć pole do nadużyć.

 

Oczywiście nie twierdzę, że ten konkretny klient tak zrobi, bo ma jeszcze kilka ze dwa dni na odesłanie, żebyśmy mogli po ludzku odebrać paczkę i zweryfikować towar. 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@foto-hurtownia Reklamację możesz odrzucić i poinformować kupującego, że po weryfikacji decyzja może ulec zmianie.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @foto-hurtownia! Najważniejsze jest, aby wydać decyzję reklamacyjną w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia przez klienta reklamacji. Decyzja jaką podejmiesz, należy do Ciebie i my jako Allegro nie możemy jej podważyć. Jeśli zdecydujesz się odrzucić reklamację, to uzasadnij dlaczego została odrzucona. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@foto-hurtownia Masz 14 dni na decyzję od zgłoszenia wady , nie Masz czego ocenić więc pozostaje tylko reklamację odrzucić , robisz to w ostatnim dniu .

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Masz 14 dni na decyzję od zgłoszenia wady , nie Masz czego ocenić więc pozostaje tylko reklamację odrzucić , robisz to w ostatnim dniu .

nie ma czegoś takiego w przepisach, w jakim ostatnim dniu?

a dlaczego nie po 10 lub 12 dniach?

przecież to też pasuje do tego co napisał @az1rael 

sprzedawca ma termin na rozpatrzenie reklamacji 14dni,

kupujący ma odesłać towar niezwłocznie, trzeba było mu do domu kuriera wysłać

oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#13 Ambasador

@RED Kupujący podał numer paczkomatu, na moje pytanie o adres (bo chciałem wysłać od razu kuriera, z resztą dla mnie taniej, bo mamy dobrą umowę na przesyłki kurierskie) już nic nie odpowiada, cisza. Wygenerowałem więc etykietę do paczkomatu, żeby nie było, że nie chciałem odebrać towaru. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@foto-hurtownia to pilnuj terminu bo tu definitywnie ktoś chce zjeść ciastko i mieć na kolejne a allegro mu da bo nikt nie przeczyta że zużył produkt

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@foto-hurtownia odrzucasz z uzasadnieniem brak udostepnienia przedmiotu reklamacji w terminie ustawowym uniemozliwił zapoznanie się i weryfikację reklamowanego produktu

oznacz moderatorów