anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

weryfikacja konta

Client:61477896
#7 Wielbiciel#

Witam. ponad tydzien czekam na weryfikacje konta. kupujacy wplacil pieniadze, pokazuja mi sie w allegro finanse ale nie moge ich wyplacic przez brak weryfikacji, pomimo iz zrobilem przelew z payU i przelew24 ponad tydzien temu. Pokazuje ciagle ze czekaja na przelew, mimo ze pieniadze z konto zostaly pobrane i juz zwrocone przez PayU.

Ile to jeszcze potrwa? poniewaz nie wysle przedmiotu dopoki nie dostane pozytywnej weryfikacji i pieniadzy na konto dlatego ze wartosc przedmiotu jest duza, a zaraz kupujacy zrobi spor na allegro.

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

xyz96
#21 Demiurg#

Teraz, jak już tutaj napisałeś, zapewne weryfikacja dziwnym trafem przyspieszy 🙂 Oczywiście dane właściciela konta Allegro i dane właściciela konta w banku takie same?

oznacz moderatorów

predator-2
#7 Wielbiciel#

mam ten sam problem już jakieś 5 dni 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@Client:61477896 @predator-2 Sprawdzimy status Waszych weryfikacji i wrócę do Was z informacjami. 

@xyz96 To nie dziwny traf, tylko moja aktywność  😉 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

predator-2
#7 Wielbiciel#

przez ten fakt NP. nie mogę przelać kasy z allegro na własne 

 

oznacz moderatorów

GumDomShop_PL
#1 Nowicjusz#

Jestem w tej samej sytuacji, proszę również o sprawdzenie gdyż czekam na weryfikacje od piątku a nie mogę wypłacić pieniędzy żeby opłacić towar.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@GumDomShop_PL Proszę o kontakt z nami w sprawie weryfikacji, przez ten formularz.

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@predator-2 @Client:61477896 Wypłaty przez PayU są już aktywne na Waszych kontach i widzę, że udało się Wam już poprawie wypłacić środki. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

atarixxx
#7 Wielbiciel#

podpinam sie pod temat  czekam już 16 dni

a dostałem narazie jedynie to 

 

Numer i dane właściciela tego konta porównamy teraz z danymi, które otrzymamy z banku. O wyniku weryfikacji poinformujemy Cię e-mailem.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@atarixxx Środki na Twoim koncie znajdują się na saldzie PayU, natomiast przelew weryfikacyjny wykonałeś do operatora Przelewy24. Dlatego, aby aktywować wypłatę tych pieniędzy, wykonaj proszę przelew do Przelewy24 z pozycji zakładki Saldo i historia operacji. Znajdziesz tam bezpośrednio opcję "przejdź do banku". 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kiniakl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry czekam na weryfikacje juz ponad dwa tygodnie o co chodzi?  Tez mam pieniadze ktore chce wyplacic i nie mogę.  To juz drugi tydzień i zero nic się  nie dzieje. 

oznacz moderatorów

kiniakl
#7 Wielbiciel#

Dodam ze przelew zrobilam 28 maja a 31 juz dostalam jego zwrot wiec czemu to nie dziala??? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@kiniakl już wyjaśniam 🙂 Środki masz na saldzie operatora PayU, a przelew, który do Ciebie wrócił na końcu maja był od operatora Przelewy24. Teraz czekamy na przekazanie danych z banku do operatora PayU. Kiedy przelew zostanie zaakceptowany, wypłaty będą aktywne, może to trwać do 3 dni roboczych.

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

Client:27929849
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem . Dwa razy przesłałem 1 zł i nie mogę się doczekać .

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@Client:27929849 Wypłata środków poprzez PayU jest już aktywna na Twoim koncie. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:27929849
#7 Wielbiciel#

Po jakim czasie wyskoczy że aktywne ?Cały czas wyświetla mi się że czekamy na potwierdzenie weryfikacji konta . Wylogowałem się i ponownie zalogowałem i to samo .

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@Client:27929849 Zaloguj się na swoje konto i prześlij mi proszę zrzut lub zdjęcie Twojego ekranu. Możesz wkleić je tutaj albo wysłać mailem na spolecznosc@allegro.pl 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:27929849
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20200409-133143~2.png

oznacz moderatorów