anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłka - odmowa odbioru przez klienta

mixshopbyann
#8 Zapaleniec#

Hej,

 

poradźcie proszę. 

Wysłałam dość sporą rzecz, tj. grilla, klient dzwonił i prosił o pilną wysyłkę, bo musi ją dostać przed weekendem itp.

Powiedziałam ok, spoko, wysłałam ją, ale niestety kurier próbował ją dostarczyć dopiero w poniedziałek, nie moja wina, ja wysłałam ją w czwartek.

Teraz w śledzeniu, widzę status, że klient odmówił odbioru, co w tej sytuacji zrobić? 

Za przesyłkę płaciłam ja, podkreślę, że wyszło ponad 100 zł za wysyłkę. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@mixshopbyann To zależy jaki termin dostawy był podany w aukcji. Jeżeli klientka otrzymała przesyłkę w tym terminie, niesłusznie odmówiła przyjęcia, choć i do tego miała prawo, o ile odstąpi od umowy. Ustalenia telefoniczne są drugorzędne, liczy się termin podany na aukcji. Jeżeli klientka wyśle Ci swoją rezygnację z zakupu, czyli odstąpi od umowy, powinnaś jej zwrócić całą wpłaconą kwotę pomniejszoną o koszt powrotu przesyłki. Tylko koszt powrotu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

I to jest zaplata za"dobroć", wina kuriera Ty odpowiadasz za towar do czasu odbioru, więc składaj reklamację u kuriera. Nie znamy oferty, oddasz jej kwotę którą Ona zapłaciła a koszty....twoje.

oznacz moderatorów

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@mixshopbyann 

Klient odstąpił od umowy?

----------------------------------
Sprzedawca Twój wróg!
oznacz moderatorów