Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam państwa,
Może ktoś z państwa jest wstanie mi wytłumaczyć jak można dokonać zakupu przez pomyłkę??Klient robi zakup na allegro po czym odbiera paczkę i stwierdzić że dokonał zakupu przez pomyłkę. Towar zwraca. Najczęściej taki zakup jest opłacany przez allegro Pay na 10 zwrotów 8 są opłacone allegro pay. Wygląda mi to na jakieś wyłudzenie produktu. Bo blondynie nie będzie etui pasować do paznokci. Jestem wstanie zrozumieć wszystko ale naciąganie sprzedawców na koszty wysyłki są porażką. Co o tym sądzicie, jaka jest wasza opinia na ten temat.
Takie czasy, takie społeczeństwo, dużo rzeczy trudno wytłumaczyć. Moim zdaniem to niewytłumaczalne!
Najbardziej mnie "rozczula" zakup przez pomyłkę 4 przedmiotów z 5, które wysłałam, dziwnym trafem razem wystarczających na Smarta
Chyba faktycznie jest to nie wytłumaczalne. Ludzie zrobili zakup przez pomyłkę, od razu anulowali i po problemie, fakt jest taki że można zakupić przez pomyłkę ale zamówienie się anuluje a nie czeka i pisze kiedy wysyłka po czym zwraca towar. Dość słabe, z tym powodem zakup przez pomyłkę, lepiej wybrać że i mi nie pasuje, niż tworzenie durnoty. Ciekawe czy w innych państwach po za unia jest też taki sam system ze zwrotami? Jak jedna użytkowniczka zaznaczyła, zwroty są bez kontroli. Na Temu zwracasz ale masz limit darmowych zwrotów. 1 na rok.
Oj można. W apce do koszyka wpadają rzeczy przez przypadek. Muśnie się ekranik i gotowe. Ktoś razem zapłaci i zorientuje się po fakcie...
Bywają też takie przypadki jak ingerencja 3letniego szkraba podczas 30 sekund nieuwagi. Kto takiego nie miał, nie zrozumie, a kto pilnował to tłumaczyć nie trzeba co potrafi zrobić.
Ja raz kupiłam buty nie w tym rozmiarze przez pomyłkę. I naprawdę nie wiem jak to się stało. Wybierałam kilka w dobrym rozmiarze do koszyka do porównania, a potem te co kupiłam były 5 rozmiarów za małe. I to nawet nie przez apkę tylko przez kompa.
@raf-comp bardziej niezrozumiały jest zwrot 6 z 9 takich samych zakupionych przedmiotów i podanym powodem ,, nie pasuje mi ,, Rozumiem ... użyty jeden , klient nie chce oddawać produktu , do którego wsadził łapę i oddaje 8 z 9- ciu ,zdarza się często , w tle jak zwykle dycha za przesyłkę . Dodam jeszcze ,że produkt z ,, gwarancją najniższej ceny ,,
@raf-comp a jakie to ma znaczenie co kupujący oznaczy ?
Przy tym co sie dzieje ostatnio na allegro to ja juz nawet nie czytam powodu odstapienia jaki oznacza kupujący. Patrze tylko czy oznaczone jako odstąpienie czy jako reklamacja. Reszta ma dla mnie zerowe znaczenie. Jelsi keidyś bedzie powód: "bo mialem sen albo przeczucie" to także mnie to bedzie ani parzyło ani ziebiło. Jeśli zwracany przedmiot wraca w porządku to zwracam wpłate i tyle
Próbuje zrozumieć socjologicznie i tyle. Co nie zmienia faktu że zwroty na allegro to plaga bo są darmowe, kiedy klient musiałby zapłacić za zwrot to by się zastanowił przed zakupem.
@raf-comp to proste
99% biznesów kupujących na allegro to małe firemki, głównie na ryczałcie
więc nie się im opłaca brać faktur - po co pokazywać dochód
do tego filozofia janusza
potrzebuję coś, zamówię sobie od 5 sprzedawców, 1 szt użyję resztę zwrócę bo jest to za darmo
i biznes się kręci
i do tego przekonanie, że smart jest dla wszystkich stron transakcji za darmo
może, gdyby jeszcze część z w/w miała świadomość, że sprzedawca opłaca takie zakupy - to by tego nie robili - ale allegro wręcz zachęca do takich działań
Klienci mnie zachęcają do tego abym miał Smarta. Właśnie na ryczałcie. O tak kupi np. etui do telefonu na 3 innych aukcjach po czym 2 zwróci. Janusze biznesu i tyle. Sprzedawałem kiedyś na allegro nawet w lipcu, sierpniu, nie było takiego burdelu. Te nowości które są niczym innym jak psuciem portalu.
No fajnie, wystąpisz o zwrot prowizji za przedmiot, a co z prowizją od wysyłki? Bo ja u siebie nie zauważyłem takiej opcji
U siebie zauważyłem, że Klienci bardzo rzadko zadają pytania. Kiedyś było sporo zapytań, a teraz właściwie nikt nie pyta. I później słyszę (poza tymi, co zwracają dla smarta): kupiłem na oko, sorki, ale muszę zwrócić. A sprzedaję ogniwa, gdzie na każdej sztuce jest wybity konkretny model.
Rozumiem, właśnie nikt się nie pyta, rzadko kiedy jak już są pytania to kiedy wysyłka, a potem bum zwrot dokonany... Jak zamknę miesiąc ze stratą to się to się trochę wkurzę.
Wielu sprzedających tu opisywało na forum, że tyle pytań często bezsensownych od kupujących i ten czas odpowiedzi, więc nie chcą pytań od kupujących i często odpowiadają BOTy, odpowiedzi są bezsensowne, to kupują i zwracają.
plaga !
Jak ślepe opijusy klikaja i kupują w SMART ciężkie elementy samochodowe o wadze 36 kg i wartości 2250 zł.
Gdybym nie weryfikował części po nr VIN przed wysyłką, zapłaciłbym firmie kurierskiej 160 zł za paczkę i 160 zł za zwrot !
My nie obciążamy dodatkowymi opłatami za wysyłki powyżej 600 zł, ale wliczamy w stratę opłatę kurierską.
PLAGA to takie właśnie krety. NI\ie napisze, nie zadzwoni. Kliknie i ma wyjechane.
Gdy dzwonię po nr VIN często z ryjeczuńciem wyskoczy, że obudziłem. Się odechciewa juz wszystkiego na tym portalu.
p.s. prowizja dla Allegro od takiej belki przedniego zawieszenia to prawie 150 zł czyli łącznie
2250 zł - 160zł -160zł -150zł w przypadku zwrotu = 1780 zł
REWELACJA BIZNESOWA 😉
Dodała do koszyka, opłacała wszystko co tam ma i nie zauwazyla, ze opłaca coś, czego nie potrzebuje..
Każde tłumaczenie jest dobre:D
Jakoś tak, ale czy wszystko jest tak oczywiste.
Powiem Ci tak - to standard i musisz się do tego przyzwyczaić.
To zakupy dla SMART lub "przymierzalnie". Powód zwrotu i odstąpienia od umowy jest nieistotny, i tak musisz zwrócić kasę.
Hitem jest np. sytuacja, gdy kupujący zamawia np. 6 szt. danego przedmiotu, po czym zwraca 5 szt. z powodu, że mu nie pasuje. Ale ta 1 szt. mu pasuje.
Osobiście wstydziłbym się takie rzeczy robić. Przez 20 lat dokonałem tylko 1 zwrotu - bo towar był ewidentnie inny niż na zdjęciu i nie spasował mi (za 20 zł).