anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana danych do płatności

Client:104553201
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Zmieniałam sposob  przelwu z pocztowego na przelew do banku we wtorek i nadal czekam na na wiadomość.Co mam teraz zrobić ?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

A wszystkie dane się zgadzają? mówimy o aktywacji konta do wyplat.

oznacz moderatorów

Client:104553201
#7 Wielbiciel#
Raczej Tak
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104553201 Konsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104553201 Wracam z informacją, że najprawdopodobniej nie wykonałaś przelewu weryfikacyjnego. Daj znać, jeśli jest inaczej.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów