anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot po terminie bez zgłoszenia, jak zareagować?

Moniaw5
#9 Pomysłodawca#

Witam.

Mam pytanie. Klient zakupił 10.08 towar, który odesłał do mnie 23.09 bez żadnego wcześniejszego zgłoszenia. Nie ma zgłoszonego zwrotu na allegro, ani żadnej informacji mailowej. W sumie tylko po etykiecie udało mi się dojść do tego jakiego klienta to dotyczy. Proszę o informację, jak powinnam zachować się w takiej sytuacji: zwrócić środki, czy odesłać towar na koszt klienta?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Serwis_KospelWAW
#9 Pomysłodawca#

Ja powiadomiam klienta, że nie przyjmuje zwrotu, bo po 14 dniowym terminie i brak zgłoszenia w ustawowym terminie. Wyznaczam 7 dniowy termin na odbiór osobisty lub przesłanie opłaconej etykiety zwrotnej lub wysłania kuriera po odbiór. W przypadku braku odbioru lub wysłania zwrotnej etykiety, po 7 dniach uznaje zwrócony towar za darowiznę i wystawiam na aukcje charytatywną. Parę razy już tak zrobiłem, klientci wysyłają etykiety zwrotne. Raz tylko musiałem wystawić na aukcje i sprzedało się za marne grosze.

oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#

@Serwis_KospelWAW dobrze napisał. Ja wysyłałem info że nieodebrany ode mnie produkt zostanie magazynowany u mnie, i za tę usługę oraz miejsce w magazynie zostanie wystawiona nota obciążeniowa lub FV w przypadku firmy. Działa.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie musisz przyjmować zwrotów, możesz (a nawet należy) kupującego wezwać do odbioru, pamiętaj że kupujący powinien wyjaśnić bo może wysłał odstąpienie od umowy zakupu, zwrot a został gdzieś "zapodziany".

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Moniaw5 a tu nie masz nic https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zwroty?page=1 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Moniaw5
#9 Pomysłodawca#

Nie, nie ma zgłoszenia na 100%. Towar odesłany po ponad miesiącu, przez allegro klient nie mógł już zgłosić zwrotu, więc wysłał na własną rękę. Dziękuję za odpowiedzi, skorzystam z rozwiązania Serwis_KospelWAW

Pozdrawiam

 

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Moniaw5 pewnie że możesz stanąć okoniem olać i będzie to zgodne z prawem, ale popatrz troszku dalej niż koniec hali magazynowej 😉

Jak masz produkty w stałej sprzedaży może warto przyjąć ( chyba że to nietypowy produkt, czy koniec serii ) zawsze to zadowolony klient a może będzie w przyszłości stałym lojalnym klientem który poleci Cię 10 swoim znajomym, oczywiście wysłał bym mu maila z informacją że się spóźnił i robisz wyjątek a na przyszłość i tu instrukcja z UK 🙂

Decyzję pozostawię Tobie, ja zawsze przygarnę Twojego niezadowolonego klienta 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Serwis_KospelWAW
#9 Pomysłodawca#

Olewać wypowiedzi kostas11 : nic nie sprzedaje, tylko "dobre rady daje"

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Serwis_KospelWAW prawie 15 lat sprzedaje na allegro + dwa sklepy internetowe 😄

Olewajcie i walczcie z klientami ( czasem trzeba postawić na swoim a ale czasem warto przemyśleć czy warto ) a potem wielu płacze że spadają obroty a ja mam wzrosty 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Serwis_KospelWAW rzuć w kont i niech leży , nie dopełnil obowiązku odstąpienia od umowy czyli towar w dalszym ciągu należy do niego .

oznacz moderatorów