anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot produktu na własną rękę z wydrukowanym formularzem zwrotu bez zgłoszenia do allegro?

malcia_2008
#7 Wielbiciel#

Witam mam pytanie dokonalam na wlasna reke zwrotu towaru z wydrukowanym dolaczonym formularzem zwrotu umieszczona w srodku paczki. ale sprzedawca nie moze mi zwrocić niby pieniazkow bo nie dokonalam zgloszenia zwrotu poprzez allegro-poniewaz nie wiedzialam 😕 jak dalej dzialać ? zeby naprawić ten blad i zeby sprzedawca oddal pieniazki ? twierdzi ze bedzi eplacić prowizje jak nie zglosilam tego zwrotu przez allegro.:(prosz eo pomoc

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Wiesz, tak na dobrą sprawę, to nie Twój problem, że on zapłaci prowizję. On jako sprzedający powinien wiedzieć, że i tak otrzyma zwrot prowizji (oczywiście jeżeli spełnia warunki Allegro). Ty odstąpiłaś od umowy, on Twój wniosek otrzymał, więc żaden problem, nie może warunkować zwrotu Twoich pieniędzy odstąpieniem przez Allegro.

On może śmiało złożyć wniosek o zwrot prowizji, potem dołączyć skan Twojego formularza po  automatycznym odrzuceniu.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@malcia_2008 

Zgodnie z prawem zrobiłaś wszystko dobrze. Sprzedający ma Twoje oświadczenie o odstąpieniu i na jego postawie może się ubiegać o zwrot prowizji i go otrzyma. Różnica jest tylko taka że będzie miał trochę więcej przy tym pracy. Pieniądze i tak musi Ci zwrócić.  Jeżeli jest jeszcze możliwość odstąpienia to możesz mu wcisnąć, ułatwisz mu. Jeżeli nie ma takiej opcji a sprzedający nie będzie chciał Ci zwrócić wpłaty otwórz dyskusję i opisz sytuację.

oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

@malcia_2008 

Nie masz obowiązku zgłaszać zwrotu przez Allegro (jest to wygodniejsze dla sprzedawcy ale nie może Cię do tego zmuszać). Wszystko zrobiłaś prawidłowo a sprzedawca ma obowiązek oddać Ci pieniądze za towar.

Poinformuj o tym sprzedawcę a jak nadal będzie się upierał przy swoim wejdź w "Szczegóły zakupu" w panelu Allegro i "Zgłoś problem z zakupem" tam możesz opisać całą sytuację i w razie potrzeby poprosić o pomoc pracownika Allegro.

oznacz moderatorów

malcia_2008
#7 Wielbiciel#

Tzn Pani od tej firmy mowi mi zebym sama sie skontaktowala z allegro, ale nie poprzez dyskusję tylko normalnie. Bo ona nie wie jak to rozegrac, i twierdzi ze jej allegro wezmie prowizję za to ze sprzedala towar a ja nie" wcisłam tego...- zwrot towar". bo jednak mi minęlo juz te 14 dni. Lecz towar już ma na miejscu z wypelnionym formularzem:/ 

oznacz moderatorów