anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot wpłaty kupującemu w tym samym dniu a liczenie do jakości sprzedaży ?

mrpartner
#12 Orędownik#

Witam 

Kupujący kupił, ale się okazało, że jednak zły towar kupił, i dzisiaj tak samo !!! ( jeszcze nie mam zestawienian za dziś ) 

Nastąpił zwrot wpłaty poprzez allegro w tym samym dniu, a jak patrze na zestawienie to się TO LICZY do jakości sprzedaży !!! DLACZEGO !!!

Proszę o wyjaśnienie. 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

maxr01
#17 Koryfeusz#

Ja nie wiem. Po prostu od pewnego czasu już na to nie patrzę - to jest totalny "badziew".

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mrpartner Poproszę o numer tego zamówienia, ponieważ bez jakichkolwiek informacji na jego temat nie mogę odpowiedzieć na Twoje pytanie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mrpartner
#12 Orędownik#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mrpartner Bardzo dziękuję. Do jakości sprzedaży nie liczymy zamówień w dwóch  wypadkach: kiedy Kupujący je anuluje lub Sprzedający dostanie za nie zwrot prowizji. W obu przypadkach przestajemy liczyć takie zamówienie w statystykach następnego dnia po którejkolwiek z tych czynności. 

Jeśli chodzi więc o Twój przykład, jeśli złożysz wniosek o zwrot prowizji i go otrzymasz, to zamówienie nie będzie brane pod uwagę w jakości Twojej sprzedaży. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów