anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot z paczkomatu, jak rozwiązywaliście taki problem?

Auto_Partner_SA
#11 Animator#

Cześć!

Wróciła do Nas paczka Inpost - Klient nie odebrał jej z Paczkomatu. Niestety nawet po interwencji ze strony Allegro z Klientem nie ma kontaktu, My nie mamy klikniętego zwrotu (firma potrzebuje takiego potwierdzenia jako podkładki). Czy zdarzały Wam sie takie sytuacje? Jaj rozwiązywaliście taki problem?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

Odczekaj jakiś czas, jeśli nie będzie oświadczenia o rezygnacji kupującego, oddaj pieniądze za towar. Zwrot przez paczkomaty jest bezpłatny.

oznacz moderatorów

monte1133
#10 Popularyzator#

Będziesz musiał zrobić normalnie zwrot gotówki.

oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator#

podobna sytuacje mamy z drugim Klientem, w tym przypadku Allegro również wysyłało do niego dodatkowe "powiadomienie". Płatnosc DPD za pobraniem, zwrócił towar. Dzwonilismy kilkakrotnie by wyslal dane do przelewu oraz notkę o odstąpieniu od umowy, pisalismy maile, sms... zero odzewu.

oznacz moderatorów