anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

żądanie dopłaty do wysyłki przy allegro smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
love-ly
#2 Obserwator#

zrobiłam zamówienie, wybrałam wysyłkę smart za 0 zł oraz przelałam pieniądze przelewem tradycyjnym. sprzedający wysłał automatycznego maila z żądaniem dopłaty za wysyłkę, dlatego że wybrałam przelew tradycyjny, to allegro mu blokuje wysyłkę. czy jest takie coś możliwe? jeśli nie, to co mogę z tym zrobić? to cały mail od sprzedającego:
"Wiadomość jest wygenerowana automatycznie. W przypadku zapłaty za zamówienie w formie przelewu tradycyjnego a nie przez Allegro nie możemy wygenerować listu przewozowego na paczkomat gdyż Allegro blokuje nam taką opcję. Jeśli dokonali Państwo przelewu przez Allegro to jest wszystko w porządku"

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
xyz96
#21 Demiurg#

@love-ly Tradycyjnym, czyli bezpośredni na konto sprzedawcy? Jeśli tak, nie wyśle Ci towaru Smartem, musisz więc dopłacić za wysyłkę lub anulować zamówienie i kupić ponownie, płacąc przez Allegro Finanse.

oznacz moderatorów
love-ly
#2 Obserwator#

Zamawiam wiele rzeczy z dostawą SMART i jednocześnie płaciłam przelewem tradycyjnym i nigdy nie było problemu. czemu teraz nagle jest? jedni mogą wysłać, a drudzy nie?

oznacz moderatorów
TATLOK
#15 Entuzjasta#

Przelew tradycyjny, może być zrealizowany również przez Allegro Finanse, albo bezpośrednio na konto sprzedawcy. Potrafisz to rozróżnić?

oznacz moderatorów
love-ly
#2 Obserwator#

nie. zawsze płaciłam w ten sam sposób i nawet nie wiedziałam, że jest inna droga. resztę sobie doczytam, dzięki.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@love-ly Jeśli płaciłaś przelewem tradycyjnym przez PayU, niczego nie musisz dopłacać i niczego kupować ponownie. Sprzedawca musi wysłać towar Smartem. Ten mail wprowadza w błąd w takim przypadku i jest niedopuszczalny, niezgodny z zasadami. Jeśli byś płaciła zwykłym przelewem, bezpośrednio na konto bankowe sprzedawcy, wtedy tak, trzeba by było dopłacić.

oznacz moderatorów
gartdeco1
#10 Popularyzator#

@xyz96  to nie sprzedawca wprowadza w błąd tylko allegro, tak skomplikowali proces zakupowy że gubi się w nim kupujący jak i sprzedawca.

oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

Dokładnie.

To jest bardzo ważny problem.

W grudniu miałem 3 takie transakcje. Klient wpłacił bezpośrednio na moje konto, musiałem pokryć z własnej kieszeni wysyłkę paczkomatem, a klient nie miał wysyłki SMART, tylko zwykłą.

Coś jest nie tak. Przy starym/nowym MS nie było z tym problemu.

xyz96 - niestety, tak jest. Kupująca nigdzie nie napisała, że zapłaciła przelewem tradycyjnym przez PayU. Więc stanowisko sprzedającego jest jak najbardziej prawidłowe.

Swoją drogą - chyba coś przeoczyłem w regulaminach Allegro - sorry, nie nadążam za ciągłymi zmianami. Dlaczego kupujący, opłacając transakcję bezpośredni na konto sprzedawcy jest inaczej traktowany? Nie może sjorzystać z przesyłek typu Allegro - nie można ich zaadresować, gdyż nie istnieją w systemie PP ani w InPost.

To jest pytanie do moderatorów.

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@maxr01 "Swoją drogą - chyba coś przeoczyłem w regulaminach Allegro" - owszem https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/od-27-sierpnia-sprzedawca-nada-przesylke-dopiero-wtedy-gdy-ja-o...

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów