Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, @przemas19871987. Czy otrzymałeś od nas maila lub powiadomienie z informacją o możliwości skorzystania z promocji Allegro Smart! z Disney+ na 3 miesiące?
Pojawiło mi się w aplikacji takie info ze przy przedłużeniu Smart mogę otrzymać kod na Disney plus na 3 miesiące ale teraz tego nie widzę
@przemas19871987, skonsultuję to i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią 🙂
Czekam na odpowiedź i jeszcze jej nie otrzymalem😃
@przemas19871987 przykro mi, ale wciąż nie mamy odpowiedzi dla Ciebie i też na nią czekamy.
Napiszę w takim razie jeszcze raz: pojawiło mi się na stronie głównej przedłuż Smart Otrzymaj Disney plus na 3 miesiące nie dostałem maila tak jak pisałem wyżej pojawiło mi się to tylko w aplikacji
@przemas19871987 przykro mi, ale Twoje konto już się nie załapie do tej promocji.
Promocja związana z subskrypcją Disney+ jest skierowana dla osób, które przedłużają Smart! 30-15 dni przed końcem umowy, Twój Smart kończy się 20 listopada, dlatego baner był widoczny jeszcze 4 listopada, ale dzień później Twoje konto nie było już objęte tą promocją, dlatego otrzymałeś e-mail o wygasaniu Smart! bez informacji o promocji Disney+.
hej, ja dostałam maila z informacją, że w smart bonusach czeka kod (przedłużyłam smarta), ale jak wchodzę w zakładkę to niczego takiego nie widzę, a po kliknięciu w link bezpośrednio z maila otwiera się obrazek z napisem "coś poszło nie tak, wróć tutaj za chwilę" - i tak cały czas. Pytanie więc gdzie mogę znaleźć kod
Cześć, @Client:45496835. Czy możesz podesłać zrzuty ekranu krok po kroku? Rozumiem, że próbujesz aktywować promocję w zakładce Smart! Bonusy przy pomocy opcji [Aktywuj Disney+]?
Tak. Dostałam maila, że mam do odbioru (przedłużyłam Smarta), ale po kliknięciu pojawia się info, że coś nie tak. A w zakładkach z bonusami nie ma
@Client:45496835 to było 29 października, więc minęło już 14 dni, najprawdopodobniej dlatego nie możesz skorzystać z promocji. Niczego nie mogę obiecać, ale napisz proszę za pomocą formularza i przekaż w zgłoszeniu ten zrzut wraz z informacją, że otrzymałaś tę wiadomość 29 października. Być może Doradca będzie mógł coś zaproponować w tej sprawie.