anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę kupić kolejnych towarów do tego samego sprzedającego

dave51
#7 Wielbiciel#

Kupiłem dziś od jednego sprzedającego paręnaście towarów na 4 aukcjach, kupowałem po 12 szt. puszek z jedzeniem dla zwierząt, aby wysyłka była darmowa, po czym opłaciłem i wszystko było OK, chcąc kupić na kolejnej aukcji która ma te same paramenty (kosztów dostawy) wyskakuję mi błąd który pokazuję, zmienienia oczywiście na inne opcje wysyła (nawet opcja kurierska za 150zł) - nic to nie zmienia - cały czas to samo. Bardzo proszę o pomoc. PS. myślałem że to jakiś chwilowy błąd ale poczekałem prawie dwie godziny 😞 - i nic

 

screen.png

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@dave51 Konsultuję tę sprawę. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się tutaj ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@dave51 W tej chwili zgłoszony przez Ciebie problem nie powinien już występować.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

dave51
#7 Wielbiciel#

dziekuje

oznacz moderatorów

dave51
#7 Wielbiciel#

znów ten sam problem, przy tym samym  sprzedającym, proszę o pomoc, 😞

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dave51 konsultuję to dla Ciebie. Wrócę z informacją, gdy tylko otrzymam odpowiedź.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

dave51
#7 Wielbiciel#

i jak ?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dave51 jeszcze nie dostałam odpowiedzi, przepraszam, że długo to trwa. Napisałam już do tego zespołu ponownie podkreślając, że zależy Ci na zakupie. Dam znać gdy tylko odpiszą! 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dave51 otrzymałam odpowiedź, że zespół skontaktuje się bezpośrednio z Tobą, aby wyjaśnić tą sprawę, a Twoje zgłoszenie zostało przekazane do działu technicznego. Dlatego poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, otrzymasz od nas odpowiedź e-mailem. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów