anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam 27 października opłaciłem noktowizor i do tej pory go nie dostałem podpowie kto jak rozwiązać

Client:88087302
#7 Wielbiciel#
  • 27 listopada opłaciłem zamówiłem noktowizor i nadal go nie dostałem 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:88087302 możesz założyć dyskusję ze sprzedającym. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Client:88087302 czemu tak  pózno zgłaszasz?  siedem czy osiem miesięcy to bardzo długo

oznacz moderatorów