anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty towary poprzez usluge SMART zakupionych towarow, ktore sa wadliwe.

kimi-bgn
#8 Zapaleniec#

Witam szanownych pomocnikow. Zakupilam towar, ktory po czasie okazal sie wadliwy i jest do zwrotu / wymiany . Na obecne chwile mam wykupiona usluge SMART i chcialabym odeslac towar do sprzedawcy korzystajac w ramach tej uslugi wybierajac paczkomat. Nie mam pojecia, jak tego dokonac. Sprzedajacy skierowal mnie do zakladki MOJE ZAKUPY, a tam nie ma opcji do wyboru jak reklamacja. Mam do zalatwienia 2 reklamacje , prosze o instrukcje i podpowiedzi, dziekuje serdecznie z gory. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Type0Negative
#9 Pomysłodawca#

Moje zakupy > Pod zakupem zakładka "szczegóły" > na dole strony "zwrot towaru" 

będzie aktywny jeśli nie minęło 14dni od odebrania paczki

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kimi-bgn Możesz odesłać towar bezpłatnie do reklamacji korzystając ze Smart.

Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Towar wadliwy, uszkodzony”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. Wygenerujesz tam kod bezpłatnego zwrotu do paczkomatu, który wpisujesz na paczce. Tym samym kodem posługujesz się do otwarcia skrytki w paczkomacie. Żadnej dodatkowej etykiety na paczce nie umieszczasz, oprócz kodu zwrotu.

W formularzu zwrotu na Allegro, w polu na dodatkowe informacje wpisz, że jest to reklamacja z rękojmi, a nie zwrot konsumencki. Podaj żądania - naprawa, wymiana lub zwrot wszystkich kosztów.

oznacz moderatorów

kimi-bgn
#8 Zapaleniec#

Wyczerpujaca odpowiedz :), dziekuje serdecznie zyczac tego i wielu innych pieknych dni. Pozdrawiam. 🙂

oznacz moderatorów

kimi-bgn
#8 Zapaleniec#

Dodam jeszcze, ze byloby dobrze, gdyby sprzedawca aktywowal swoja usluge , bo czytam i zacytuje : "

Zwrot towaru

Sprzedający nie ustawił na swoim koncie warunków zwrotu dla tych produktów. Aby dokonać zwrotu, skontaktuj się z nim." , co tez uczynilam i skierowal mnie jak w opisie wiodacym tematu i jak moj pomocniku opisales w szczegolach w to miejsce, gdzie tej mozliwosci nie ma - diabelski mlyn ;).  Wyglada na to, ze reklamacji po uplywie 14 dni nie mozna sterowac poprzez Allegro, a co za tym idzie skorzystac z wykupionej opcji SMARTA. Dziekuje jeszcze raz za pomoc i albo zrezygnuje, albo na wlasny koszt wypada mi wyslac reklamacje. 
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli sprzedawca nie ustawił warunków zwrotu, nie była to dostawa Smart. Jeżeli była to dostawa Smart, bezpłatny zwrot jest możliwy do 14 dni od odebrania przesyłki.

W zaistniałej sytuacji zapłać za wysyłkę towaru. Sprzedawca ma obowiązek Ci zwrócić koszt odesłania towaru w ramach reklamacji. Gdyby nie zwrócił, napisz tu ponownie.

oznacz moderatorów