anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego UPS naliczył dodatkowe opłaty?

pendrajwy_pl
#9 Pomysłodawca#

Witam. Wlasnie Allegro skasowało mnie na dobre 200zł za dodatkowe koszty UPS (zlecenie odbioru AdHoc - kilkadziesiat razy po 4,92zł). Problem polega na tym że w zeszłym roku, kiedy coś podobnego miało miejsce i doczytałem że trzeba miec STAŁE zlecenie odbioru - uzyskałem takie zlecenie.

Mam maila od z 10 grudnia z adresu allegroumowy@ups.com o treści "Zlecenie stałych odbiorów zostało aktywowane."

O co tu chodzi? Czy ja mam pilnować allegro żeby mnie nie zjadło bo ktoś czegoś nie dopilnował? czy ja mam doktoryzować się z każdej zmiany regulaminu bo być może po ostatniej zmianie moje zlecenie wylądowało w kosztu?

Ktoś wie o co może chodzić ?

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

pendrajwy_pl
#9 Pomysłodawca#

Różnie bywa. raczej spełniam te warunki ale moglo sie zdarzyc ze nie. tzn chce mi powiedziec ze jak ktoregos tygodnia przekaze 3 paczki zamiast 4 to oni mi cofaja całe zlecenie i place  za wszystko od początku miesiąca?  :))))) to ja dziekuje za takie usługi - mam ciekawsze rzeczy do roboty niz zliczanie paczek UPS 🙂

oznacz moderatorów

upwards
#10 Popularyzator#

U mnie też UPS naliczył wczoraj jakieś niby "zaległe" opłaty za grudzień i styczeń. Tylko, że mam tu podobno niewymiarowe paczki. Problem jest taki, że wysyłam zawsze w identycznych foliopakach i na wysłanych około 10 identycznych paczek za jakieś 4 mam naliczoną dopłatę (po 3,99 i po 18,45 zł) a za pozostałe już nie.  Najciekawsze jest to, że ta za 18,45 zł później była zwrócona przez klienta, także jest to dla mnie dodatkowy koszt. Jest to mnie niezrozumiałe, bo wszystkie paczki były tego samego wymiaru. Jeśli tak to ma wyglądać to ja już podziękuję UPS za współprace. Dodam tylko, że zawsze nadaję w punkcie e-paka bez podjazdu kuriera. 

oznacz moderatorów

pendrajwy_pl
#9 Pomysłodawca#

to jest dramat, wspolczuje. zgłosiłes reklamcje czy co robisz?

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

reklamacje należy złożyć

gdyż doliczone opłaty nie dotyczą bieżącego okresu rozliczeń

co może robić kurier nie może tego robić allegro

opłaty mają być pobierane zgodnie z regulaminem a nie po jakimś dowolnie wybranym okresie

oznacz moderatorów

chmielna12
#11 Animator#

Ja się dogadałem z kurierem UPS na telefon bo też były problemy z naliczeniami błędnymi. Poza tym system jest głupi i nielogiczny i Allegro powinno trochę nad nim popracować zarówno przy UPS jak i DPD. Powiedzmy rano robię przesyłki, zamawiam kuriera. W międzyczasie sprzedaje się coś przed spodziewaną godziną przyjazdu kuriera. U mnie zwykle jest to +- 14 (notabene nigdy nie przyjeżdżają w przedziałach czasowych więc opcja wybierania przedziału czasowego dla mnie jest bez sensu). I tak zarówno w DPD jak i UPS naliczało mi za kolejne wezwanie, z kolei bez zamówienia kuriera  zdarzały się odmowy przyjęcia bo nie ma zlecenia. Zdarzało się również, że generowałem zlecenie przed przyjazdem kuriera ale system puszczał tylko terminy na kolejny dzień i miałem odmowę zabrania paczki to tak apropos szybkich wysyłek tego samego dnia.

Czy naprawdę takim problemem jest w systemie wysyłek wprowadzenia opcji nie pobierania opłaty za kolejne zlecenie odbioru, gdy jest aktywne w systemie pierwsze zlecenie?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pendrajwy_pl najmocniej przepraszam, że tak długo czekasz na odpowiedź w tej sprawie. Doszło do nieporozumienia w komunikacji i jestem zmuszona poprosić Cię o przesłanie do nas jeszcze raz zgłoszenia reklamacyjnego z danymi, które podesłałeś drogą e-mail (zestawienie zawierające numery zleceń i listów przewozowych oraz kwotę roszczeń finansowych) za pomocą tego formularza.
Twoje zgłoszenie reklamacyjne musi być wysłane przez ten formularz, ponieważ tylko dzięki tej metodzie jesteśmy w stanie Cię zidentyfikować w sposób wystarczający do złożenia w Twoim imieniu reklamacji u przewoźnika. Taką metodę mamy też zapisaną w Regulaminie jako dopuszczalną (art. 6 pkt 3 załącznika 16 do Regulaminu Allegro). Przy innych metodach przewoźnik może nam odmówić rozpatrzenia reklamacji.
Zdaję sobie sprawę, że długo czekałeś na naszą odpowiedź i wyjaśnienie w tej sprawie i bardzo Cię za to przepraszam. Zapewniono mnie, że po przesłaniu reklamacji przez wskazany formularz, będzie rozpatrzona tak szybko jak to możliwe, bardzo proszę powołaj się w niej na sprawę nr 21322545.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów