anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inpost uszkodził przesyłkę

MAMY ROZWIĄZANIE!
InterestBay
#8 Zapaleniec#

Witam,

Własnie dostałam maila od Inpost ze paczka którą nadałam w paczkomacie została uszkodzona. Jest to wysyłka SMART.  Dostałam zdjęcia uszkodzeń oraz protokół szkody. 

Inpost pyta mnie czy ma dalej procesować paczkę czy wrócić do nadawcy?

 

Jest to moja pierwsza taka sytuacja. Dodam ze to było duze zamówienie składające się z kilku przedmiotów. Uszkodzenia są na tyle duze ze te przedmioty nie nadają się do niczego (pękł płyn który zalał wszystko). 

 

Proszę o poradę co mam zrobić w takiej sytuacji? Kto pokryje straty?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
LEW433
#21 Demiurg#

Porada jest taka, napisz do kupującego wyjaśnij i wyślij Jemu kompletny, nieuszkodzony towar. Tą paczkę zawróć i czekaj na rozstrzygnięcie z InPostem.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@InterestBay Zleć zwrot przesyłki i jednocześnie nadaj taką samą kupującemu ponownie. Poinformuj go o opóźnieniu. Jeśli tego nie zrobisz, możesz mieć znacznie większe problemy. Klient po otrzymaniu uszkodzonych produktów może otworzyć spór, może wystawić negatywny komentarz, może też skorzystać z Programu Ochrony Kupujących. Straty Tobie pokryje przewoźnik, o ile uzna reklamację, czyli stwierdzi, że towar był odpowiednio zapakowany, a uszkodzenie powstało z winy InPost. Kupujący powinien otrzymać towar bez wad i Ty za to odpowiadasz.

oznacz moderatorów
InterestBay
#8 Zapaleniec#

Dziekuje za odpowiedz.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@InterestBay  tak na pociechę to kiedyś mi Inpost zwrócił placek ze śladami opon  ,reklamacja oczywiście odrzucona . Nie licz na to ,że Inpost uzna Twoją rekalmację , a do rozliczenia się z klientem zmusi Cię allegro . To twarda rzeczywistość ..niestety .

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

InterestBay a Ty pokryjesz , możesz złożyć reklamację w Inpost , ale dostaniesz odpowiedź negatywną jak to piszą ,, niewłaściwe zabezpieczenie ,, , a jeśli niedaj ... przez Twoją przesyłkę  / wyciek płynów ucierpiała/  inna przesyłka , no to powiem Inpost może Cię skasować niebagatelnie .

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@InterestBay 

W zaistniałej sytuacji prosimy o kontakt z oddziałem. Jeżeli uszkodzenie paczki uniemożliwia jej dalsze procesowanie, proszę zlecić zwrot przesłki do Nadawcy. Po otrzymaniu zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, w toku którego będą rozstrzygane wszelkie roszczenia.  Każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie.

W celu złożenia reklamacji, proszę o wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej:
https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni kalendarzowych, a odpowiedź przekazana na adres email wskazany w formularzu reklamacyjnym.

W imieniu firmy InPost przepraszam za zaistniałą sytuację.



oznacz moderatorów