anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak kupujący ma wygenerować drugi kod do zwrotu w ramach Smart?

MAMY ROZWIĄZANIE!
abcgastro_pl
#1 Nowicjusz#

Witam, 

kupujący zakupił towar, usługa smart, dwie paczki, paczkomat. 

Klient chce dokonać zwrotu, korzystając ze smarta, udało mu się wygenerować tylko jeden kod zwrotu, ponieważ waga jednej z paczek przekracza 25kg, potrzebny jest drugi kod, do zwrotu drugiej paczki. 

Pytanie: 
jak kupujący ma wygenerować drugi kod? 

Dzięki za wszystkie odpowiedzi! 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
xyz96
#21 Demiurg#

@abcgastro_pl Niech kupujący napisze do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e Pracownik działu pomoże mu w nadaniu zwrotu drugiej paczki w opcji Smart.

oznacz moderatorów