anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie odebrał przesyłki zakupionej z Allegro Smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
Juustysia
#8 Zapaleniec#

Klient nie odebrał przesyłki zakupionej z opcją Allegro Smart. Oczywiście nie miał naliczonych kosztów wysyłki. Kto w takiej sytuacji ponosi koszt za zwrot paczki i jak jest wysokość tego kosztu? Klient chce aby ponownie mu wysłać lub anulować zamówienie i kupi jeszcze raz. Nie wiem zatem czy powinno się zwrócić koszt tylko towaru czy potrącić koszt zwrotu.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Juustysia  a jaka metoda transportu. Przeważnie powrót jest darmowy. Niech kupujący odstąpi od kupna i kupi ponownie.

oznacz moderatorów
Juustysia
#8 Zapaleniec#

Paczka była nadana do paczkomatu

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

No i ma zwrot za darmo.😁 Jeżeli odstąpi od umowy zakupu musisz zwrócić tyle ile zapłacił kupujący nie możesz nic pomniejszać.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Ponosi on ale ze Smartem i tak ma za darmo.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Juustysia Zwrot InPost jest darmowy. Klient może zapłacić za ponowne nadanie, wtedy wyślesz. Może też kliknąć Zwrot w zakładce moje zakupy i kupić towar ponownie. 

oznacz moderatorów
Juustysia
#8 Zapaleniec#

Dziękuję

oznacz moderatorów