anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba o usunięcie negatywa

Twojczysty_dom
#11 Animator#

Drogi moderatorze. Jestem początkujący. 10 stycznia klient wystawił mi negatywa i od tego czasu nie mam smarta. Zaproponowałem klientowi wysłanie prawidłowego towaru jak odeśle paczkę z błędnie wysłanym. Mogło tak wystąpić prze pomyłkę- każdemu się może zdarzyć. Klient nie skorzystał z prawa reklamacji. Dlaczego w takim razie ja mam płacić za kogoś aroganckie podejście. Może ktoś się podbudowuje wystawiając negatywy. Skoro nie odesłał towaru to też nie mogę być pewny czy owa pomyłka też się zdarzyła. Czy to my mamy na tym tracić. Możecie usuną mi tego negatywa i ponownie udostępnić mi smarta. Chce zarabiać na siebie a co jest jednoznaczne z tym, że i na was. Nick osoby kupującej to Może nie jestem jedyny z negatywem od tej osoby. To aktualnie jedyny negatyw. padałbym nick tej osoby jednak nie jestem pewny czy tu mogę.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli ocena nie obrazą i jest zgodna z regulaminem, nie usuną.😐

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

To tak zwana subiektywna ocena kupującego. Inni za drobniejsze pier doły dostają negatywy.

Bądź twardy weź to na klatę.

oznacz moderatorów

Client:47295977
#11 Animator#

@Twojczysty_dom  Próżny twój trud i strzępienie jęzora. Choćbyś stanął na nosie, nie usuną. A jedyna rada jaką cię uraczą, to dogadaj się z kupującym. 😁

oznacz moderatorów

Twojczysty_dom
#11 Animator#

Ten kupujący niestety nie ma takiej chęci.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Allegro także takiego komentarza, który nie narusza regulaminu, nie usunie.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Łatwiej będzie Tobie otworzyć nowe konto i po 5 pozytywach masz już smarta.

oznacz moderatorów

kuba1550
#12 Orędownik#