anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ustawiłem kuriera DPD Allegro i policzyliście mi za przesyłki za które nie dostałem pieniędzy

AutoRythmParts
#7 Wielbiciel#

Ustawiłem kuriera DPD Allegro i policzyliście mi za przesyłki za które nie dostałem pieniędzy od kupującego.

Dlaczego tak się stało ?
Zaczytałem etykiety do wysyłki z platformy DPD w zakłądce import z allegro i zmieściłem  się w  5 paczkach.

1.jpg2.jpg

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

kostas11
#21 Demiurg#

@AutoRythmParts napisz coś więcej, zakup smart ? 5 paczek do jednego zamówienia ? 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

AutoRythmParts
#7 Wielbiciel#

Tak, zakup smart wygenerowało 25 możliwych paczek, ja wysłałem 5 paczek do jednego zamówienia.  

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@AutoRythmParts  Jak smart jak policzyło Ci 11,99 za 6 paczek

to chyba była zwykła przesyłka Allegro Kurier DPD

oznacz moderatorów

AutoRythmParts
#7 Wielbiciel#

Widzę że policzyło 6 x 11,99

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@AutoRythmParts sprawdź czy poprawnie zassało maila bo to podstawa rozliczenia, powinieneś mieć na rachunku teraz w promocji 1,99 zł doliczone a nie 11,99 zł  🙂

kostas11_0-1620391188635.png

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

AutoRythmParts
#7 Wielbiciel#

Robiłem to przez import zamówień allegro przez DPD, więc powinno być wszystko ok.
Gdzie mogę zgłosić reklamację na allegro?

 

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Reklamację możesz złożyć na dwa sposoby:

  • przez formularz na stronie DPD
  • pisemnie na adres pocztowy DPD: DPD Polska Sp. z o.o., Dział Reklamacji, ul. Mineralna 15, 02-274 Warszawa.

Po prostu wybierz dogodny dla Ciebie sposób i prześlij niezbędne informacje oraz dokumenty.

Co powinna zawierać reklamacja:
  • pełnomocnictwo do składania reklamacji udzielone przez Allegro
  • dokumenty wymagane w zgłoszeniu reklamacyjnym – otrzymasz ich listę, gdy w formularzu wybierzesz powód zgłoszenia reklamacyjnego, np. w przypadku przesyłki uszkodzonej będą to: formularz reklamacyjny, protokół nadania/list przewozowy, protokół szkody spisany z kurierem i potwierdzenie wartości przesyłki.
Ramy czasowe reklamacji

Do kiedy możesz złożyć reklamację

Reklamację złóż w możliwie jak najkrótszym terminie po zdarzeniu i skompletowaniu wszystkich dokumentów. Terminy składania reklamacji są uzależnione od rodzaju usługi. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w odpowiednim regulaminie na stronie DPD.

Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację

Odpowiedź otrzymasz w ciągu 30 dni od dnia złożenia kompletnej reklamacji u przewoźnika.

oznacz moderatorów