anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co robić gdy kupujący zgłasza, że nie otrzymał zwrotu?

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

Witam mimo że zleciliśmy zwrot środków Ponad miesiąc temu przez allegro finanse klient nie otrzymał zwrotu (nam środki poddano i podesłano potwierdzenie) od miesiąca oczekuje na zaksięgowanie wpłaty która do niego nie dotarła zgłosił reklamacje w banku i nie maoma wpłaty piszemy do allegro by to sprawdziło i wyjaśniło ale allegro tylko podsyła automatyczne odpowiedzi 

Proszę moderatora by przesłał ta wiadomość i sprawę do kompetentnej osoby która potraktuje sprawę rzetelnie i profesjonalnie 

IDENTYFIKATOR PŁATNOŚCI
b766dee0-1611-11ec-940b-33e638343782

 

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

A może kupujący dostał zwrot tylko nie wie gdzie go szukać. Robił tyle zakupów i zwrotów że się pogubił w tym wszystkim biedak.

oznacz moderatorów

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

Niestety nie ma sprawdzał kilkakrotnie nawet zgłosił reklamację w banku którą mu odrzucili bo nie ma takiej kwoty wpływu

oznacz moderatorów

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Zapraszam do zapoznania się ze sprawą

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@sklepspectrue Niestety nie mogę zidentyfikować płatności po wskazanym przez Ciebie numerze. Podaj mi proszę login klienta lub numer zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

Nr zamówienia

da480621-00fa-11ec-947e-a5aaa620b7a0

oznacz moderatorów

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

Nr zamówienia

da480621-00fa-11ec-947e-a5aaa620b7a0

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@sklepspectrue Zwrot został poprawnie zlecony 15 września. Jeśli klient twoerdzi, że nie otrzymał pieniędzy, powinien się z nami skontaktować bezpośrednio. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@sklepspectrue Cześć. Prowadzimy w tej sprawie korespondencję z Kupującym i wskazaliśmy mu dalsze kroki. Wysłaliśmy też numer zwrotu, potwierdzenie przelewu i jasno wskazaliśmy, że zwrot został przez Ciebie zlecony prawidłowo 15 września. 
Jeśli Kupujący nie może odnaleźć przelewu na swoim koncie, jedyną możliwością jest ponowne złożenie reklamacji w banku i przedstawienie przesłanych przez nas danych zwrotu. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

niestety sprawa dalej nie załatwiona przez Allegro

ze swojej strony zwróciliśmy klientowi Środki bezpośrednio z naszego konta

proszę o ich zwrot

ja jako rzetelny i uczciwy sprzedawca nie mogę sobie pozwolić by nasz klient został nierzetelnie i nieprofesjonalnie potratowany i co najzabawniejsze przez Serwis Allegro

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklepspectrue rozumiem Twoją sytuację, jednak z naszej strony nie było żadnego błędu. Zwrot został prawidłowo wykonany przez Ciebie i zaksięgowany przez Allegro Finanse.
Kontaktowalismy się z kupującym i wyjaśnialiśmy sprawę w dyskusji.
Dodatkowo skonsultowaliśmy to z operatorem płatności, który również potwierdził zrealizowanie dyspozycji zwrotu. Tą informację ze wszystkimi detalami przekazaliśmy kupującemu (w sprawie nr 18170811), aby mógł go zlokalizować na swoim saldzie lub w razie potrzeby złożyć reklamację w banku. W tej sytuacji to jedynie kupujący może zwrócić Ci pieniądze za dodatkowy zwrot. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

a ja i klient Wam ciągle piszemy że klient nie otrzymała zwortu

nie podesłaliście mu potwierdzenie na jakie konto zwrócono środki

 

dziś kolejny klient zgłosił podobny problem do którego dokonaliśmy 2 zwrotów i nie dostał fizycznie pieniążków

Numer zwrotu

Płatności obsługiwane w ramach usługi Przelewy24

 

Numer zwrotu

Płatności obsługiwane w ramach usługi Przelewy24

 

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklepspectrue przesłaliśmy potwiedzenie wykonania zwrotu do kupującego z wszystkimi informacjami, które umożliwią jego zrealizowanie. Również operator potwierdził, że wszystko przebiegło prawidło. Tak jak pisaliśmy w konsultacji z kupującym, tą sytuację może wyjaśniać już tylko z bankiem podając numer zwrotu.
 Sprawdziłam oba wskazane przez Ciebie zwroty i również zostały wykonane prawidłowo , kupujący powinien odnaleźć je na swoim rachunku pod tytułem:
Zwrot do płatności a7604221-1e16-11ec-b1df-91126a41564a
Zwrot był dokonany dwa razy na dwi kwoty 
14.10.2021r. - 9,75 zł
19.10.2021r. - 3.50 zł
Kupujący może napisać do nas tutaj, aby otrzymać potwierdzenie i w razie potrzeby kontaktować się z bankiem. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

a ja co mam zrobić klient otworzył dyskusję a czas tyka i zaraz może jeszcze znaczy ją jako nierozwiązana i to ja dostane od Was upomnienia ostrzeżenia i nie dostane standardu super sprzedawca @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklepspectrue rozumiem, że to dla Ciebie nieprzyjemna sytuacja, ale widzę, że w dyskusji kupujący nie ma (i słusznie oczywiście) do Ciebie pretensji. Natomiast nie ma racji - my nie możemy rozwiązać sytuacji z jego bankiem, ponieważ nie jesteśmy właścicielami rachunku ani stroną transakcji. Kupujący skontaktował się już z nami i chętnie skonsultujemy sprawę z operatorem płatności i pomożemy przekazując szczegóły tego zwrotu.  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Tak klient jest wyrozumiały i do tego czasu rozumiał sytuację

choć nie będę ukrywał po wczorajszej rozmowie tel z kupującym jego niezadowolenie narasta i mam obawy że może oznaczyć dyskusję że nie udało się jej rozwiązać i to ja dostanę od was ostrzeżenie upomnienie i w nagrodę za swoje rzetelne i profesjonalne zachowanie nagrodę w postanie utraty standardu allegro super sprzedawca

 

oznacz moderatorów

sklepspectrue
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Tak klient jest wyrozumiały i do tego czasu rozumiał sytuację

choć nie będę ukrywał po wczorajszej rozmowie tel z kupującym jego niezadowolenie narasta i mam obawy że może oznaczyć dyskusję że nie udało się jej rozwiązać i to ja dostanę od was ostrzeżenie upomnienie i w nagrodę za swoje rzetelne i profesjonalne zachowanie nagrodę w postanie utraty standardu allegro super sprzedawca

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@sklepspectrue wytłumacz kupującemu, że wykonując zakup na allegro zaakceptował regulamin tego portalu, a  także regulaminy podmiotów obsługujących przelewy

Ty jesteś zwolniony z odpowiedzialności za ich działanie

 

@la_nika to kolejny przypadek, w którym za złe działanie portalu ma odpowiadać sprzedawca

sorry ale to ponownie jest spychologia: nie jesteśmy właścicielami rachunku ani stroną transakcji

@sklepspectrue złóż oficjalną reklamacje na działanie portalu, który nie dość, że zgubił pieniądze to jeszcze obciąża swoimi działania Sprzedawcę

@sklepspectrue  Ciesz się, że kupujący nie złożył zawiadomienia na policji, że został oszukany przez Ciebie - nie zamknięta dyskusja to mały problem

oznacz moderatorów