anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy firma kurierska jest zobowiązania do podjęcia całego zlecenia ?

Misztal1234
#1 Nowicjusz#

Witam serdecznie,

Prosze o informacje. Mam problem z firma Inpost.  Nadajemy paczki smart przez manager paczek. Wysyłamy w przedziale od 30-200 paczek dziennie. 
Kurier nie chce podejmować więcej jak 15 szt dziennie. Proszę o pomoc 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

RED
#21 Demiurg#

składaj reklamację i pisz do allegro to ich usługa

złóż reklamację do inpostu

mają obowiązek podjąć przesyłki

@InPost tutaj ci inaczej nie odpowie

 

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

obok nas jest firma z ciuchami, która wysyła tyle paczek inpostem że Kurier 1.5h skanuje paczki

i spokojnie są wysyłane

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Misztal1234 
Prosimy o podjęcie kontaktu z nami poprzez formularz kontaktowy https://inpost.pl/formularz-kontaktowy lub mailowo na adres pomoc@inpost.pl
Proszę o przygotowanie następujących informacji: numer zlecenia na podjazd kuriera, przykładowe numery przesyłek, kiedy opisana sytuacja miała miejsce. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost Wiecie że to nie pierwszy taki wątek? I że firma która zarabia na przesyłkach - nie chce ich odbierać ?🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

pinsplash nie zaglębiałem się , ale ciekaw jestem czy jest wzmianka na ten temat w regulaminie i umowie . Niem mam ,aż takiej ilości przesyłek , ale bywa ,że kurier zabiera blisko setki i nigdy problemow nie było .

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@pinsplash to problem z człowiekiem. Jeżeli kurier olewa odbiory, to Inpost powinien pozbyć się takiego współpracownika. Kurier, który odbiera ode mnie przesyłki, jak miał problem z samochodem, to przyjechał do mnie 2 razy jednego dnia, osobówką.  

oznacz moderatorów