anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zgłosić zagubienie przesyłki przez InPost jako nadający?

zdenko02
#9 Pomysłodawca#

Jak zgłosić zagubienie przesyłki przez InPost jako nadający [jestem stałym uczestnikiem systemu Smart]?

We wtorek wysyłałem 2 zamówione oraz opłacone przesyłki przez InPost.  Obie wysyłałem jednocześnie z tego samego paczkomatu [osobno] bo jednak była z systemu Smart, drugą z opłatą kupującego]. Po przeskanowaniu kodów [oczywiście osobno] otworzyły mi się 3 skrzynki, choć powinny dwie, wobec czego tę ostatnią zamknąłem bo do niczego nie była mi potrzebna. Wczoraj InPost zaczął do mnie wydzwaniać czy coś wysyłałem a w systemie wyskoczyła informacja iż jedna przesyłka jest zagubiona i teraz nie wiem, czy mam to zgłosić do Allegro Smart - bo to on niby jest zleceniodawcą i ma umowę z InPostem, czy mam zwrócić kupującemu należność za towar i kto mi zwróci moje straty. [Chodzi o przesyłkę gdzie obie strony są w systemie Smart i zakupu przewyższają kwotę 40 zł]

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

LEW433
#21 Demiurg#

Możesz zgłosić do Allegro albo pobrać upoważnienie od Allegro składać samemu:

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-reklamacje-prz...

oznacz moderatorów