anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

płatny smart dla sprzedającego

MAMY ROZWIĄZANIE!
NiebieskiKredens
#8 Zapaleniec#

Korzystam ze smarta jako sprzedawca od jakiegoś czasu i był on darmowy, ( klient ma smarta wybiera przesyłkę paczkomatu w tej opcji i za nią nie płaci i ja jako sprzedawca generowałam etykiety w managerze inpostu też nie płącąc ) teraz w managerze paczek każą płacić za przesyłkę smart jaką wybiera kupujący 8,99 dlaczego?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
xyz96
#21 Demiurg#

Może dlatego, że klient zapłacił zwykłym przelewem, poza Allegro?

oznacz moderatorów
_Likos_
#20 Guru#

@NiebieskiKredens  sprawdz czy aby na pewno to była przesyłka smart

oznacz moderatorów
NiebieskiKredens
#8 Zapaleniec#

tak, była

oznacz moderatorów
_Likos_
#20 Guru#

@NiebieskiKredens  wczoraj generowałem etykiety i wszystkie smarty mam oznaczone 0zł. Musisz sie chyba kontaktować z allegro albo z inpostem w tej sprawie. Byc może oni znajda przyczyne. Bo szkoda dokladać do każdej paczki.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

NiebieskiKredens konta powiązane ?, adres e-mail prawidłowo przeniesiony ? . 

oznacz moderatorów
NiebieskiKredens
#8 Zapaleniec#

tak, już się udało, ale manager paczek jakoś inaczej działa, nie wiem dlaczego najpierw pojawiają się płątne przesyłki dopiero po ich anulowaniu znajduje te darmowe..

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

NiebieskiKredens pewnie występował problem z powiązaniem , czasem wystarczy ponowne zalogowanie do managera .

oznacz moderatorów