anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę naprawić błąd oprogramowania Inpost

nikl
#13 Ambasador#

Smart z definicji to darmowa pierwsza dostawa. Niestety implementacja Inpost nie gwarantuje pierwszej darmowej dostawy w ramach Smart, tylko pierwszą darmową etykietę. Fatalna pomyłka programistów. W KSR mają wpisane "działalność pocztowa i kurierska (5320Z)", a nie "handel etykietami". Czyli powinni rozliczać się z realnie wykonanych dostaw paczek zgodnie z regulaminem Smart. Niestety nie zawsze tak jest.

Niekiedy jest potrzeba dokonania zmiany w przesyłce po wydrukowaniu etykiety. Może nie zmieścić się do skrytki A i trzeba zmienić na B. Wadę oprogramowania obchodzimy poprzez zapłacenie za nową etykietę. W takim przypadku Inpost dostaje dwie zapłaty za jedną usługę dostawy. Jedną od Allegro i jedną od Sprzedawcy.

I teraz pytanie jak Sprzedawca ma odzyskać niesłusznie zabrane pieniądze? Allegro twierdzi, że Inpost odda, a Inpost twierdzi że Allegro odda. Ostatecznie pieniądze zostają skradzione. Proszę podać kto je kradnie - Allegro czy Inpost i ustalić jaka jest skuteczna procedura ich odzyskania, tak żeby ta jedna przesyłka w ramach Smart była faktycznie darmowa. Darmowe niewykorzystane etykiety mnie nie interesują. Można je spokojnie anulować i wyrzucić do kosza.

Docelowo proszę naprawić oprogramowanie, żeby rozliczało przesyłki Smart, a nie etykiety Smart. Jak Kupującemu wyjaśnić, że stracił możliwość zakupu w ramach Smart, bo Inpost jednak każe płacić i nie chce oddać skradzionych pieniędzy? Jakoś inni przewoźnicy dali radę to oprogramować prawidłowo bez oszukiwania i naciągania Sprzedawców na dodatkowe koszty. Inpost też da radę. Było to reklamowane wiele razy od ponad roku. Zróbcie z tym w końcu porządek i postępujcie uczciwie.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

domkar04
#14 Krzewiciel#

@nikl

zaraz ci tutaj ktoś odpisze, że sprawę masz kierować do inpost, w inpoście ci odpowiedzą, że sprawę masz kierować do allegro, i tak w kółko… 🤣

oczywiście, że tego nie naprawią - oni ZARABIAJĄ na twoich pomyłkach

dlatego trzeba bardzo dokładnie mierzyć wymiary paczek PRZED wygenerowaniem etykiety

oznacz moderatorów

nikl
#13 Ambasador#

Tak właśnie było. Urocza konsultantka Inpost powiedziała, że rozwiązaniem problemu jest złożenie reklamacji, ale od razu dodała, że reklamacja ta nie zostanie uznana. Jeśli Paczka nie mieści się w A, to można ją ponoć nadać inaczej i ponieść karę 3,99 zł, choć w Smart A, B i C teoretycznie kosztuje 0 zł.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

system softowy inpostu został stworzony by maksymalizować błędy użytkownika i brać za to pieniądze

użytkownik sam się w nim wpierdziela w koszta

stąd brak możliwości zmiany gabarytu przed odebraniem przez kuriera przesyłki

lub naliczanie dodatkowych opłat za gabaryty

czy też sposób prezentacji danych typu nick użytkownika i itp

 

allegro oczywiście pozwala na takie działania w ramach smart

 

 

my np pakując przesyłki najpierw drukujemy etykiety, a potem pakujemy towar

i też często mamy problem z rozmiarami

---------------------------------------------------------------------

była kiedyś akcja w inposcie że sprzedawcy z allegro zawsze deklarowali gabaryt c - mimo że przesyłki były mniejsze - inpsot ich ukarał dużymi opłatami dodatkowymi

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

jedyną opcją by walczyć z inpostem z tym tematem jest pakowanie jak ktoś ma możliwości

produktów nawet typu moneta 1grosz w kartony z gabarytem C

niech se kurier lata z dużymi kartonami, a inpost wozi powietrze i zapycha paczkomaty

 

 

oznacz moderatorów

nikl
#13 Ambasador#

Puki nie naprawią błędu, to chciałbym, żeby Allegro podało jaka jest ścieżka reklamacji i skutecznego odzyskania skradzionych pieniędzy. Przynajmniej jakieś obejście problemu.

oznacz moderatorów

domkar04
#14 Krzewiciel#

@nikl obejście problemu jest takie, żeby mierzyć paczki PRZED wygenerowaniem etykiety

oznacz moderatorów