anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłam z Allegro - Inpost Smart

GermanRc
#9 Pomysłodawca#

Mam taki problem. Cały czas wprowadzaliśmy przesyłki Allegro  poprzez manager paczek inpost wchodząc na stronę inpost. Jednak od 2 dni podpieliśmy umowe do wysyłam z allegro gdzie pojawiają się wszystkie zlecenia. Po utworzeniu przesyłek na etykiecie nie pojawia sie informacja Smart ani w manager paczek również. Co jest źle zrobione że paczki nie wchodzą na Smart ?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GermanRc Podaj numer zamówienia, którego dotyczy ten problem i prześlij zrzut ekranu z widokiem zakładki, o której piszesz. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

GermanRc
#9 Pomysłodawca#

Numer zamówienia f629ca41-991c-11eb-8ecd-6d3b374f2c13 oraz 44fedcb1-990d-11eb-b1fe-f35c06ba0d4e . Klient ma wysyłkę smart a na etykietach sie one nie drukują i nawet w wysyłkach które pobierałem na manager paczek inpost były one widoczne ze znaczkiem Smart. Natomiast wcześniej widziałem przesyłki w inpost jako z allegro a teraz widzę w sprzedaży sklepu internetowego.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GermanRc Proszę Cię o doprecyzowanie, bo widzę, że obie przesyłki wysłałeś. Czy ostatecznie były one oznaczone jako darmowe w ramach Smart! i udało się wydrukować właściwą etykietę?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

GermanRc
#9 Pomysłodawca#

Tak wysłałem. Nie nie udało się wydrukować ich  w ramach Smart. Trudno. Chce po prostu się dowiedzieć dlaczego pomimo podpięcia umowy którą mam od lat w wysyłam z allegro nie wyświetlają się wysyłki Smart. Jeśli tak to ma wyglądać że muszę się zastanawiać czy etykieta weszła że smartem czy nie to ja podziękuję za wysyłam z allegro a wracam do managera paczek na stronie InPost. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GermanRc Skonsultowłam tę sprawę i otrzymałam informację, że powinieneś wyjaśnić tę sprawę w InPoście. Jeśli to się nie uda, daj znać w tym wątku.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów