Jako przedsiębiorca nie mogę oszukiwać moich klientów i doliczać im części kosztów wysyłki skoro mają już zagwarantowaną Bezpłatną wysyłkę w pakiecie smart. Mam pytanie, w którym miejscu w ofercie mogę poinformować kupującego o tym że pokrywa część kosztów wysyłki 0,99zł(dopłata do smart) w cenie przedmiotu pomimo że już za przesyłkę opłacił kupując pakiet smarta.
@nat_notuprzejmie proszę o odpowiedź.
@gartdeco1 Treść opisu powinna dotyczyć wyłącznie oferowanego przedmiotu. Nie możesz zamieszczać w niej informacji dotyczących składowych ceny tego towaru.
@nat_not dziękuję za odpowiedż.
Klienci allegro od 20 stycznia będą mieli najwyższe ceny produktów mojej firmy w całej europie, niemiec czy francuz kupi sobie taniej i też ma darmową wysyłkę na innych platformach.
Świata poza allegro nie widzicie, ale skoro was stać to proszę bardzo.
nat_notale w informacji po sprzedażowej raczej mogę opisać klientowi za co zapłacił
@mdrogeria gwarantuje że jak to napiszesz w regulaminie to będziesz miał ostrzeżenie lub zawieszenie konta
tak samo za zapiski że cena zawiera koszta opakowania i prowizje allegro
czy ty możesz @nat_not dobrze spać w nocy po takich wpisach?
Treść opisu powinna dotyczyć wyłącznie oferowanego przedmiotu. Nie możesz zamieszczać w niej informacji dotyczących składowych ceny tego towaru.
To może napiszesz tutaj oficjalne stanowisko serwisu gdzie umieścić tą informację?
@RED wynika z tego że nigdzie, to ty masz być brany za pazerną świnie, a nie serwis allegro , taka sytuacja klient znalazł mój produkt w e- sklepie gdzie ceny są niższe , zadzwonił że znalazł na allegro ale tam jest drożej i żeby mu to wystawić w cenie sklepowej bo ma smarta... Klient nie zdawał sobie sprawy z tego że allegro ma takie prowizje.
Klienci z czasem przejrzą na oczy i sami przestaną robić tu zakupy ,co z tego że wygodniej ale drożej .
Szkoda, że przy cenie zakupu nie ma informacji ile kupujący płaci characzu.
W kategorii gdzie jest 16% prowizji, jak damy ją do strefy zrobi się +9,6% a po dodatkowym wyróżnieniu kolejne 9,6% + wasze dodatkowe opłaty za smart (który rzekomo miał być abonamentem dla kupujących) i inne dziwne sprawy, robi się ponad 35% prowizji. Sory allegro, ale wasza pazerność nie zna granic. RP za wyroby medyczne pobiera obniżony VAT 8%, a wy doicie tą kategorię ile wlezie. Minister zdrowia pewnie niezadowolony, że kupujący muszą tyle przepłacać za produkty, które z założenia mają być tanie dla narodu bo chronią zdrowie.
*Haracz
W takim razie należy podnieść ceny przesyłek w tej formie ale NIE ZRZUCAĆ KOLEJNE KOSZTY NA SPRZEDAJĄCYCH ! Handluję art sportowymi ,6/12 miesięcy nie mogę normalnie żyć bo wszystkie obiekty sportowe i szkoły są zamknięte a wy chcecie mi nałożyć kolejne opłaty ? Może należy rozważyć opłatę dla kupujących , a może wprowadzić opłatę za zwroty ? Ciągle podnosicie prowizje i jeszcze teraz to ?!!
Tragednia. Mydlicie oczy sprzedającym programem szybkich dostaw, który jest celowo wadliwy i nie możliwy do spełnienia przed sprzedawców.
Przykład: Mamy ustawiony czas wysyłki np. na godzinę 15. Zamówienia, które wpłynęły przed tą godzina i zostały wysłane tego samego dnia są rabatowane. Natomiast zamówienia które wpłyną po ustawionej godzinie, pomimo że zostaną wysłane również tego samego dnia już nie są...
Przyłkad: Zamówienie złożone o godzinie 8:00 i opłacone zostało przez nas wysłane o 16:00 - jest rabat
Zamówienie złożone i opłacone o godzinie 15:01 zostało wysłane o godzinie 16:00. Rabat 0.99zł / 1.99zł już nie policzony.
Rozumiem, że to celowe bo przecież publikujecie, że 40% zamówień ogółem na allegro wpływa po godzinie 15. Przewoźnicy nie pracuja 24. Gratulacje,o ja się spytam. Czy to jest program szybkich dostaw? Dlaczego zamówienie wysłane po 8 godzinach jest rabatowane. A zamówienie wysłane po niecałej godzinie już nie?
Dlaczego tworzycie program niemożliwy do spełnienia przez sprzedawców?
Ja chętnie ustawię czas wysyłki na godzinę 23.30 tylko proszę mi kuriera Inpost / DPD i pocztexa na tą godzinę zamówić. Również w sobotę i niedzielę.
Gratulacje allegro. Kolejny characz, który trzeba przerzucić na kupujący. Pytanie tylko kiedy przestaną kupować bo już za drogo.
Powiedzieć, że jesteście draniami, to nic nie powiedzieć. "Podzielimy się kosztami..." A pytaliście mnie o zdanie w tej kwestii? Kasujecie prowizję i to jest ok. Potem kasujecie prowizję od kosztów dostawy. A teraz kasujecie jeszcze raz prowizję za paczkomat smart, czyli drugi raz od kosztów dostawy. Qwa, wy kończyliście Wyższą Szkołę Marksizmu Leninizmu!!!???