anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zyskaj bonus za dostawę następnego dnia - poznaj Program Szybkich Dostaw

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

Z naszych danych wynika, że oferty z obietnicą dostawy na następny dzień osiągają sprzedaż większą nawet o 28%. Brzmi zachęcająco? Od 4 stycznia 2021 udostępnianie dostawy w następnym dniu po zakupie będzie się dla Was wiązało z dodatkową korzyścią. Wszystko za sprawą Programu Szybkich Dostaw.

Jeśli oferujecie klientom szybką dostawę, możecie otrzymać bonus w wysokości nawet 3,99 zł brutto za paczkę. Uwzględnimy go na Waszym rachunku za usługi Allegro.

Nie musicie deklarować chęci przystąpienia do programu. Zostaniecie nim objęci za każdym razem, gdy zamówienie spełni łącznie następujące warunki:

  • zostało złożone w ramach Allegro Smart!
  • w ofercie deklarujecie czas wysyłki: natychmiast lub do 24 godzin
  • macie ustawioną godzinę szybkiej wysyłki dla przewoźnika, który realizuje dostawę danego zamówienia
  • realizujecie na czas zamówienia złożone i opłacone przed godziną szybkiej wysyłki – czyli w ostatnich 30 dniach minimum 95% tych zamówień zostało wysłanych tego samego dnia
  • zamówienie to wyślecie w dniu jego złożenia, a pierwsza próba jego doręczenia nastąpi następnego dnia kalendarzowego.

Szczegółowe informacje znajdziecie w Aktualnościach.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
422 ODPOWIEDZI 422

skaut18
#9 Pomysłodawca#

Poważnie? 
czyli jak rozumiem mam ustawiona wysyłkę do godziny 12 ale jakimś trafem udało mi się wysłać zamówienia które weszły np o godzinie 13 i pomimo tego jest po „rabacie”?

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@skaut18 tak, bonusem objęte są tylko zamówienia złożone do godz. szybkiej wysyłki, za wszystkie pozostałe dopłacasz Allegro 0,99/1,99 zł. 🙂

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@www_bagazniki_eu Podaj numer tego zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

ebricker
#9 Pomysłodawca#

Proszę o sprawdzenie zamówień - 176082a4-5087-11eb-a54e-03fe65f8ed3b, 6f1a8771-50be-11eb-be41-338b5e1e0ca7, 11fa835e-513c-11eb-88b7-439da49b4f62

Wysłane tego samego dnia, dostarczone kolejnego a opłata naliczona. Dlaczego?

Nie ogarniam już tego tematu.......

oznacz moderatorów

ebricker
#9 Pomysłodawca#

@nat_not 

Proszę o sprawdzenie zamówień - 176082a4-5087-11eb-a54e-03fe65f8ed3b, 6f1a8771-50be-11eb-be41-338b5e1e0ca7, 11fa835e-513c-11eb-88b7-439da49b4f62

Kupione przed wyznaczoną godz. Wysłane tego samego dnia, dostarczone kolejnego a opłata naliczona. Dlaczego?

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ebricker W ofertach, które weszły w skład wskazanych zamówień, pojawia się informacja: "Przewidywana dostawa: pojutrze w punkcie" (na podstawie Twoich wcześniejszych dostaw) zamiast godziny, do której należy zamówić, by otrzymać towar następnego dnia. Takie oferty nie są kwalifikowane do objęcia rabatem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

elektronikaMS
#7 Wielbiciel#

@nat_notProponowałby jednak trzymać się Regulaminu Programu Szybkich Dostaw. Obowiązki Sprzedającego opisane są w punkcie 3 w podpunktach od a) do h). Nie ma tam ani słowa o tym jaka ma być przewidywana dostawa. Najbliżej jest punkt c), gdzie Sprzedawca musi zadeklarować wysyłkę natychmiast lub w 24 godziny. Natomiast to co wyświetla Allegro jako czas dostawy jest w świetle Regulaminu nieistotne. Dlaczego więc Allegro wprowadza dodatkowe kryteria i łamie tym samym swój własny Regulamin?

oznacz moderatorów

gemma22
#11 Animator#

Proponuję jeszcze bardziej skomplikować regulamin tej promocji. Tak aby już kompletnie nikt nie rozumiał zasad. 

oznacz moderatorów

ebricker
#9 Pomysłodawca#

@nat_notA dlaczego taka informacja się pojawia skoro mam ustawioną godzinę 10:30? Jaki mam wpływ na to?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ebricker Informacja jest widoczna, jeśli rzeczywisty czas dostawy u Ciebie jest z nią zgodny. Obecnie nie zależy to wyłącznie od Twojej deklaracji, ale również od danych dotyczących wcześniejszych przesyłek.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

ebricker
#9 Pomysłodawca#

@nat_not 

Moja ocena skuteczności wysyłki to: WYSYŁKA w terminie 98%, wysyłka tego samego dnia - 100%, list przewozowy w terminie - 99%,

Przesyłki o które pytam nadane zostały w deklarowanym terminie czyli tego samego dnia i dostarczone kolejnego. A to jest wymienione w warunkach do uzyskania rabatu.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ebricker W żadnej ze wskazanych ofert nie pojawia się informacja o wysyłce tego samego dnia przy zakupach do określonej godziny. W każdej ofercie masz informację: "Przewidywana dostawa: pojutrze w punkcie".

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

ebricker
#9 Pomysłodawca#

@nat_not 

Okazuje się że informacja "Przewidywana dostawa: pojutrze w punkcie" o której Pani pisze nie ma wpływu na naliczenie bonusu za dostawe następnego dnia. Na zapytanie skierowane bezpośrednio do SERWISU ALLEGRO otrzymałem  odpowiedź że do zamówień o które pytałem należy się bonus i nie naliczenie jego spowodowane było błędem który będzie poprawiony....

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

Do wczoraj informatycy uporali się z błędem pobierania prowizji za przesyłki zamówień opłaconych przed 4 stycznia (ja dostałem 5 zwrotów😀). Zobaczymy co będzie dalej.

W mojej ocenie system już poprawnie nalicza opłaty za SMART, które są naliczane w momencie dostarczenia klientowi przez InPost (wyjęcie z paczkomatu).

Kiedy jest przyznawany "Opust w ramach Programu Szybkich" nie potrafię wiarygodnie ustalić, bo mam tylko trzy takie przypadki. Ze wszystkich wynika, że naliczono "Opust" po włożeniu przesyłki do paczkomatu.

Czyli po spełnieniu kryteriów ??? najpierw dostaje się Opust, a jak paczka zostaje wyjęta z paczkomatu to nalicza się prowizja za SMART.

W tym okresie miałem około 30 przesyłek SMART wszystkie wysłane tego samego dnia (100% Skuteczność wysyłki).

Na koniec pragnę podzielić się dobrą radą od Allegro, którą dopier teraz odnalazłem za stronie (małe literki na samym dole Skuteczności Wysyłki):

"... Aktualnie dostają (klienci) większość Twoich przesyłek w 3 dni i więcej. Aby przyspieszyć czas dostawy zweryfikuj czasy przewozu Twoich przewoźników."

 

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ebricker Cieszę się, że w tym przypadku uwzględniono reklamację i ostatecznie otrzymasz bonus.

Nie zmienia to faktu, że w Twoich ofertach nie pojawiała się informacja o godzinie, do której należy złożyć zamówienie, by było ono dostarczone następnego dnia. A jest to jeden z warunków programu. W korespondencji mailowej również otrzymałeś taką informację:

"Bardzo proszę aby zweryfikował Pan czy w cenniku została udostępniona informacja na temat wysyłki tego samego dnia. Aby otrzymać bonus należy wybrać metodę dostawy, dni w których będzie realizowana wysyłka tego samego dnia oraz godzinę, do której Kupujący muszą złożyć zamówienie by zostało wysłane tego samego dnia. Jeżeli te wymagania nie zostaną spełnione, wówczas nie będziemy mieć podstawy do wypłaty bonusu, mimo że zamówienie zostało doręczone kolejnego dnia od złożenia zamówienia".

Jeszcze raz jednak podkreślam, że cieszę się z rozwiązania problemu z korzyścią dla Ciebie, choć przyznaję, że nie widzę takiej informacji w korespondencji, do której mam dostęp. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

ebricker
#9 Pomysłodawca#

@nat_not 

Dzień dobry

Dziękuję za zainteresowanie zgłoszonym przeze mnie problemem.

Podaję numery dwóch odpowiedzi jakie otrzymałem w tym temacie oprócz tej przytoczonej powyżej przez Panią. Numery zgłoszeń różne ale problem w nich poruszony ten sam. Po odpowiedzi nie do końca na temat zgłoszenie zostało ponownie wysłane.

Proszę o opinię jeśli to możliwe. A godzinę oczywiście mam wpisaną i dostawa 1 dzień.

Odpowiedź na zgłoszenie nr "13302752" [ ref:_00D24aE05._5003VAiNWE:ref ] Odpowiedź na zgłoszenie nr "13298433" [ ref:_00D24aE05._5003VAiJFV:ref ]    

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ebricker Dziękuję za numery korespondencji. Widzę, że konsultant w ogóle nie odniósł się do konkretnych wytycznych kwalifikujących do udzielenia rabatu, napisał jedynie: "Po wstępnej weryfikacji widzę, że zamówienia kwalifikują się do bonusu". Sprawa zakończyła się więc z korzyścią dla Ciebie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

ebricker
#9 Pomysłodawca#

@nat_not 

Oby tak było, ale świętować będę jak bonusy się naliczą...... pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie się sprawą.

oznacz moderatorów

BookCornerPL
#9 Pomysłodawca#

Może się ktoś pochwalić bonusem który dostał?

 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Waza_ZB jak chcesz swój wpis skierować do konkretnej osoby, to kliknij @ i rozwinie ci się lista z nickami użytkowników 🙂

oznacz moderatorów