W tym wątku po webinarze z serii Pytasz i wiesz możesz zadać pytanie dotyczące katalogu produktów Allegro, ekspertce - Katarzynie Owczarek.
@k_owczarek1 w Allegro pracuje od 5 lat, z czego 3 lata wspierała sprzedawców w tematach związanych z wystawianiem ofert, logistyką, jakością sprzedaży, obsługą zamówień i narzędzi dostępnych w serwisie. Obecnie zajmuje się obszarami związanymi z Katalogiem produktów Allegro (produktyzacją) oraz parametryzacją.
W wątku znajdziesz też zapis pytań i odpowiedzi z webinaru, aby zawsze były pod ręką 🙂
Z powodu bardzo dużej ilości pytań z czatu, przedłużamy czas dostępności Ekspertki na forum. Nie martwcie się odpowiedzi na zadane przez Was pytania pojawią się w wątku, jednak poprosimy Was o cierpliwość. Będziemy je stopniowo udostępniać.
Dzięki za potwierdzenie. W drodze wyjątku, 'po starej znajomości' zmieniliśmy markę w tym produkcie 😉Zasadniczo, pobieżnie takie zgłoszenie powinno pójść przez formularz Zgłoś błąd w produkcie. Czy próbowałeś to już zgłaszać?
Pytanie dodatkowe, czy wystawiasz swoje oferty przez formularz czy przez API? Ciekawi mnie ten komunikat o duplikacie.
a kiedy zablokujecie możliwość edytowania prawidłowo dodanych produktów? ścieranie się z poprawkami błędnie dodanych produktów do katalogu a później tłumaczenie się klientom robi się nie do zniesienia.
Kiedy? Tego na dziś nie wiem.
Ciśniemy jednak temat związany z katalogami producenckimi i oddaniem większej kontroli tym, którzy nam te katalogi założyli. Efektem ma być ograniczenie możliwości wprowadzania zmian w 'sprawdzonych' produktach przez osoby postronne.
Na ten moment pod adresem brand-data@allegro.pl zbieramy zgłoszenia producentów. Ci, którzy przejdą tę ścieżkę będą na początku listy, żeby skorzystać z takiej opcji, gdyż uda nam się ich już zweryfikować. Generalnie, co do kryteriów/ warunków programu wkrótce powinniśmy mieć dla Was jakiś artykuł w tym temacie.
oo dzięki 🙂 wystawiam przez API, jednak podejrzewam, że komunikaty są zwracane od Was. Jeśli potrzebujesz mogę podesłać Ci cały komunikat.
A czy produkt nie musi być wystawiony aby zgłosić błąd?
Polecam się 😉
Jak możesz to poproszę screena z komunikatu, bo teoretycznie jest jak piszesz, że na API i formularzu mamy te same komunikaty, jednak nie kojarzę żadnego z info o duplikatach.
Nie, jeśli znajdziesz produkt w Katalogu to możesz odpalić formularz Zgłoś błąd i zasugerować zmianę. Nie ma potrzeby, aby był wystawiony w jakiejkolwiek ofercie.
Proszę. Tak jest przypadku lampy przedniej nr producenta 1216688, producent HELLA. Nie wybiorę nic z katalogu, ponieważ jest 4 katalogi: na pierścionki, łożysko i kontroler.
No ale zaraz ? Co tu się dzieje ? To inni muszą sie użerać nadal z tą waszą produkturyzacją i inni nie mają takiej możliwości ? A inni maja to załatwione ? O czym oficjalnie tu pisze pani K_Owczarek ? Że innym sprzedajacym załatwia sprawy "po starej znajomości" ? No Super..