Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Kolejne:
margaola1888
@mkanik Dzięki, zablokowany 🙂
Kolejni:
Client:105332748
MariMari1
andante44
@mkanik, na jednym z tych kont doszło do włamania. Drugie zablokowaliśmy. Dzięki za sygnał!
Client:105333818
To jest chore, dwa ogłoszenia dodałem i to już 8-ma taka wiadomość
Kolejny:
Client:105336112
@mkanik, dzięki za sygnał, zablokowaliśmy obydwa konta. 🙂
Client:105481026 kurde plaga jakaś, prosi o e-mail
@Asior345 Dziękuję za zgłoszenie, już działamy w tej kwestii.
@Lipus4 Cześć. Status płatności na Allegro Lokalnie możesz sprawdzić zakładce Zamówienia od kupujących.
Nie powinieneś podawać swojego mejla żadnemu kupującemu. Nie klikaj proszę w żadne linki, które będą do Ciebie przychodziły w wiadomościach mejlowych, a tym bardziej nie loguj się do swojego banku. Podaj mi również login tego użytkownika.
Witam, dokładnie jak powyżej - do zablokowania
pozd,
S
@spp dziękuję za zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Podaj phishing@allegro.pl
@rzeczymaniak2 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Kupujący rozpoczynają zakup ale go nie kończą, tracę przez to czas w wyróżnieniu ogłoszenia bo ogłoszenia wraca po ponad tygodniu. Dodatkowo dostaje ciągle takie wiadomości jak ta w załączniku. Co robić?
Bo nie ma obowiązku zapłacenia, tak działa AL. Temat poruszany wiele razy.
@Darogsell Wystawiaj na zwykłym Allegro, tam jest znacznie mniej takich sytuacji. Kliknij "wystaw przedmiot", a potem zaznacz link "dotychczasowy formularz", pokazany na zdjęciu - po prawej na dole.
@Darogsell jeżeli chodzi o wiadomości, które otrzymujesz to są to próby wyłudzenia danych. Konto osoby ze zrzutu już zablokowaliśmy. W takich sytuacjach, zgłaszaj proszę loginu tych osób nam w tym wątku. Jeżeli konkretny kupujący kupuje i nie płaci to również podeślij nam taką informację, sprawdzimy to!
Dostałam na pocztę email - potwierdź płatność, ale jak mam potwierdzić, skoro nie widzę tej płatnośc