Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Dzień Dobry,
Chciałbym również pilnie zgłosić oszustwo i próbę wyłudzenia. Oszust rozpoczął zakup aby wyglądało wszystko wiarygodniej, po czym dostałem smsem na telefon linka do odbioru rzekomych pieniędzy. Oczywiście od razu postanowiłem to zgłosić bo allegro nie wysyła linków! Proszę o Pilne z zablokowanie tego konta i jego zgłoszenie. Gdzie moge zgłosić prośbę o ponowne wznowienie ogłoszenia, ponieważ opłaciłem w nim promowanie oraz cofnięcie prowizji za sprzedaż.?
@kobustm, to konto już zablokowaliśmy. W sprawie wznowienia ogłoszenia napisz do nas przez ten formularz.
Bardzo dziękuję za szybką reakcję.
@Client:54706285, tu ktoś się włamał. Zabezpieczyliśmy to konto. 🙂
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ jak widać monsieur Michal jest bardzo popularnym kupującym 🙂
@Borsukowa Dziękuję, na tym koncie doszło do włamania, ale już je zabezpieczyliśmy.
@_HolaOla_ czy jest możliwość uporządkowania tego tematu? Albo inne rozwiązanie systemowe do zgłaszania wyłudzenia maila, albo numeru telefonu? Wczoraj dostałem kolejną taką wiadomość. Jedyna opcja zgłoszenia kolejnej próby wyłudzenia to "odpowiedź". Nie chcę powiadamiać autora tematu, albo ostatniej osoby, która tu odpowiedziała, wolałbym żeby to od razu trafiło do moderacji.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Żeby było śmiesznie, sam sobie "odpowiadam" wysyłając screena z próbą wyłudzenia
@szymon_jank Dzięki, na tym koncie doszło do włamania, ale już je zabezpieczyliśmy, więc wszystko jest w porządku.
@szymon_jank Nie, nie ma innej możliwości niż odpowiedź w tym wątku. Ewentualnie możesz rozpocząć nowy wątek, oznaczyć nas, a my połączymy z tym właściwym.
Mam nadzieję, że już jest zablokowany ale ok. To moje zrzuty ekranu
@blobusia Dziękuję, zajęliśmy się już wszystkimi kontami, które wskazałaś.
I super 🙂 😁 To nie przeszkadzam i miłego dnia życzę 🙂
@blobusia Dziękuję, my również życzymy dobrego dnia i polecamy się na przyszłość 😉
Dwa konta wysłały prośbę o email:
Zgłaszam kolejne konto wołające o email: ewelinaa_k
Ps. Może by dodać jakiś guzik w oknie wiadomości żeby raportować takie podejrzane treści z automatu?
@Helmutron, na to konto ktoś się włamał. Już je zabezpieczyliśmy. 🙂
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Drodzy moderatorzy, wiele osób zgłasza problem próby wyłudzeń i pyta o bardziej systemowe rozwiązanie w kwestii zgłoszeń tego typu praktyk. Może jednak warto byłoby "przycisnąć" informatyków, szefów czy inne osoby w firmie szczególnie wrażliwe na dobro klientów i dać klientom konkretne techniczne rozwiązanie. Jak na razie od miesięcy ręcznie blokujecie konta (wielkie dzięki, bo to praca zapewne mocno frustrująca), a ilość stron i zgłoszeń jest dla zgłaszającego klienta deprymująca. Wątkowanie zgłoszeń - jeśli komuś odpowiadacie i rozwiązujecie jego problem to przecież inne osoby nie będą się "przebijały" przez prawie 300 stron wątku, żeby tę odpowiedź znaleźć, co skutkuje tym, że piszą kolejny post i wątek puchnie. Da się to uprościć ?