Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@ufolec Dziękuję za zgłoszenie, zabezpieczymy to konto
a co z odblokowaniem ogłoszenia - no bo 'teoretycznie' zostało kupione?
@ufolec Wystaw ofertę ponownie lub poczekaj 5 dni (po 5 dniach nieopłacona oferta wznowi się automatycznie)
@KingWLKP Dziękuję za zgłoszenie. Zabezpieczyliśmy to konto.
Również dostałem taką wiadomość.
@Client:43703992 dziękuję za twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto.
to samo - Client:101090295
Witam, dostałem taką wiadomość. Rozumiem, że to próba wyłudzenia danych.
Dzis również dostałam wiadomość z prośbą o podanie mail od użytkownika #bozena (Jolkajelenia). Niestety go podalam, ale wiadomosc jeszcze nie została odczytana. Czy mogę ją cofnąć tak aby nie dotarła do odbiorcy?
@kasiulek1803 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto.
Nie ma możliwości usunięcia wiadomości, jednak samo podanie e-maila nie niesie konsekwencji, uważaj jednak na podejrzane e-maile jakie otrzymasz na swoją skrzynkę, np. wiadomości które wymagają kliknięcia linku, aby potwierdzić płatność.
Dziękuję za informację, pozdrawiam.🙂
@la_nika napisał(a):@Janusz2276 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Ja również dostałam wiadomość ze zdjęciem i prośbą o podanie maila. Co dziwne, w powiadomieniach mam, że mój produkt został kupiony przez użytkownika Client:57939443 (Renata Stypulska), a samo ogłoszenie przestało być aktywne, widnieje jako sprzedane. Co robić?
@piwowarczyk96 dziękuję za Twoje zgłoszenie, zablokowaliśmy to konto. Nieopłacone zamówienie zostanie anulowane, a oferta automatycznie wznowiona po 5 dniach.
Jeśli nie chcesz czekać 5 dni, możesz ponownie wystawić ofertę, tylko pamiętaj wyłączyć automatyczne wznowienie, taka możliwość pojawi się na 24h od automatycznego wznowienia, otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem.
Dzień dobry, podejrzewam, że osoba, która dzisiaj do mnie napisała to oszust. Proszę go sprawdzić. Dziękuję.
@piotrmix2016 tak, to próba wyłudzenia, ponieważ na tym koncie doszło do włamania, ale wszystko jest już zabezpieczone.
Dzień dobry - podobny mail przyszedł do mnie dziś z konta: lipek-101
@Priestess Dziękuję za zgłoszenie, konto zostało już zablokowane
Dzień dobry. Mam ten sam problem konto endriu677