anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy muszę przyjąć zwrot od kupującej?

piotrsobol1
#8 Zapaleniec#

Wystawiłem na licytację w dziale uszkodzone laptop-tablet acer aspire switch10-link do aukcji:https://allegro.pl/oferta/acer-aspire-swith-10-sw5-011-9953788780 .W opisie również napisałem że sprzęt jest uszkodzony bo nie ładuje baterii.Pani która go wylicytowała domaga się zwrotu pieniędzy ponieważ mówi że została prze ze mnie oszukana bo laptop po wyczerpaniu baterii  nie włącza się a na samym zasilaczu nie chodzi.Czy muszę przyjąć zwrot.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

@piotrsobol1 Na AL jako prywatny sprzedawca zwrotu nie musisz przyjmować, musisz przyjąć i rozpatrzyć reklamację(rękojmia). Niezgodność z opisem jak pani sugeruje.

oznacz moderatorów

piotrsobol1
#8 Zapaleniec#

Ale moim zdaniem było zgodne z opisem .Wyraźnie napisałem "sprzęt uszkodzony ,nie ładuje baterii.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@piotrsobol1  nie wyłączyłeś rękojmi. więc reklamację musisz rozpatrzyć ( pozytywnie czy negatywnie - zalezy od Ciebie). Nie ładuje baterii - ok, ale czy działał na samym zasilaczu? Bo jak nie działał to ta pani ma rację.

oczywiście zwrot bez podania przyczyny tej Pani nie przysługuje

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@piotrsobol1 Nie ma obowiązku uznania reklamacji, ale jeśli ją odrzucisz, kupujący może wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, zwłaszcza gdy były tam inne wady od podanych w opisie. Jeśli kupujący taką rekompensatę otrzyma, Allegro może wymagać od Ciebie zwrotu kosztów. Były tu opisywane przypadki blokad kont sprzedawców w podobnych sytuacjach.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@piotrsobol1 Klient ma prawo do reklamacji, ty musisz ją rozpatrzyć, możesz uznać albo nie, pani ma prawo do odwołania. Allegro stanie po stronie klienta, jak otrzyma zwrot z POK, ty będziesz musiał zwrócić Allegro, mogą ci także zablokować konto. Proponuje przyjąć.

oznacz moderatorów

piotrsobol1
#8 Zapaleniec#

Dziękuję wszystkim za konkretne odpowiedzi i serdecznie pozdrawiam

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@piotrsobol1 Następnym razem zawrzyj w opisie uszkodzonego przedmiotu informację o tym, że nie przyjmujesz zwrotów i reklamacji.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@piotrsobol1 Wątpliwości przemawiają na korzyść kupującego.

oznacz moderatorów