anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak rozwiazac problem z kupujacym

Client:92012800
#2 Obserwator#

@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  witam ,sprzedalam pralkę uzyskaną jako zwrot w ramach rozliczenia gwarancyjnego   pralka jest w stanie outletowym co zamieściłam w ogłoszeniu. Kupujący zaliczkowal pralkę prosząc o rezerwację do 12 czerwca. Przyjechał obejrzał dopłacić resztę pieniędzy (całkowity koszt pralki 399zl) I wieczorem zaczął wywierać naciski na zwrot czesci pieniedzy przy jednoczesnym zatrzymaniu pralki. Odmówił założenia sporu na allegro gdy to o to poprosiłam.  Zazyczyl sobie zwrotu połowy kwoty za pralkę. Odmówiłam,prosząc o załatwienie sprawy przez mediatora. Co w takiej sytuacji zrobić? Jak rozwiązać taka sytuację?

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:92012800  a czym argumentuje swoje roszczenia

oznacz moderatorów

Client:92012800
#2 Obserwator#

Że pralka jest niezgodna z opisem. (Mimo zdjęć gwarancji  ważnej I oględzin na zywo) w ogłoszeniu oznaczylam ja jako używaną.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To jest wówczas reklamacja, musisz ją rozpatrzyć, możesz uznać albo nie, po zgłoszeniu masz 14 dni na rozpatrzenie.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 Wprowadzasz w błąd. To nie jest sprzedaż konsumencka, nie ma więc terminu 14 dni na rozpatrzenie.

oznacz moderatorów

Client:92012800
#2 Obserwator#

Co zatem to jest? Bo już mam mentlik

oznacz moderatorów

Client:92012800
#2 Obserwator#

Tylko on naciska na zwrot połowy zapłaty zatrzymanie pralki na już już szybko. Plus planuje mnie nachodzic. Odmówił posrednictwa allegro -mimo ze tu zamieszczone bylo ogloszenie. I tu sprzedaz

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A niby jak, był widział, kupił, zapłacił i już.

oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

lew433 xyz96  Nie chce oddać pralki, więc nie bardzo reklamacja.

Jeśli nie chce zwrócić, to towar mu pasuje.

Oddaj na gębę połowę zapłaty "bo chcę".

Chyba, że Client:92012800 o czymś nas nie poinformował.

oznacz moderatorów

Client:92012800
#2 Obserwator#

Wszystkie warianty brał pod uwagę . Najpierw chciał zwrócić Ale nie zrobi tego bo daleko mieszka potem że "żonie pralka się nie spodobala" potem że chce zwrócić I zwrot pieniedzy potem że chce żeby mu oddać 200zl  I zatrzyma pralkę. Odmówił założenia sporu. I nie chce nic załatwiać przez allegeo

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:92012800 Jakie to było ogłoszenie? Kup teraz, czy bezpłatne, zwykłe głoszenie. Jeśli zwykłe ogłoszenie, finalizację transakcji i wszelkie rozliczenia załatwiacie według uznania, poza Allegro. Jeżeli było to ogłoszenie z opcją Kup teraz, kupujący powinien zapłacić cenę podaną w ogłoszeniu. Jeżeli zapłacił i odebrał pralkę, teraz składa Ci reklamację i żąda obniżki ceny, ma do tego prawo. Reklamację z rękojmi musisz rozpatrzyć i uznać lub odrzucić. Jeśli odrzuciłaś reklamację, kupujący może założyć spór, może też złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, jeżeli występuje duża niezgodność z opisem. Allegro może mu taką rekompensatę przyznać i może w takiej sytuacji żądać od Ciebie zwrotu kosztów, może też (nie musi) zablokować Ci konto. Wiele zależy od przebiegu sporu i od dowodów.

oznacz moderatorów

Client:92012800
#2 Obserwator#

Ogłoszenie płatne chyba tzn zaznaczyłam płatne wyróznienie

oznacz moderatorów

Client:92012800
#2 Obserwator#
oznacz moderatorów

Client:92012800
#2 Obserwator#

I ok. To uczciwe tylko koleś nie chce sporu.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Client:92012800  

"Przyjechał obejrzał dopłacić resztę pieniędzy"

Wiec skoro obejrzał przed dopłata to jaką niezgodnośc z opisem teraz reklamuje??? Nie rozumiem. Skoro widzial "na zywo" towar w momencie zakupu to co może teraz być "niezgodne z opisem" ????

Popros kupującego o to by wymienił co jest niezgodne z opisem czego nie mógl zauwazyć przy odbiorze

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@_Likos_ Co może być niezgodne z opisem? Pranie. U sprzedawcy raczej nie prał.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@xyz96  to wtedy sie reklamuje niesprawne urządzenie a nie niezgodnośc z opisem.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Oj @_Likos_ przecież niesprawne urządzenie to niezgodność z opisem, jeśli w opisie było, że sprawne. Wydziwiasz.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@xyz96  "No ale nie zgłaszał że pralka nie pierze albo źle pierze."

Spójrz jeden post niżej , kupujący nie zgłaszal problemów z praniem

oznacz moderatorów

Client:92012800
#2 Obserwator#

No ale nie zgłaszał że pralka nie pierze albo źle pierze. To byłby absurd bo ona przyjechała po przeglądzie w serwisie należącym do komisu . W zamian za niestrawne pralke

oznacz moderatorów