anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzenie produktu w trakcie procesu sprzedaży.

raf7773
#7 Wielbiciel#

Witam.

Pewien użytkownik kupił ode mnie produkt, lecz niestety w trakcie procesu sprzedaży produkt przypadkowo został uszkodzony. Jaka jest droga postępowania w takiej sytuacji. Wspomnę tylko , że kupujący jeszcze nie zapłacił. Z góry dziękuje za odpowiedź.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli nie zapłacił, to prowizja nie będzie naliczona. Po pięciu dniach bez wpłaty transakcje na Lokalnie są uznane za niebyłe. Napisz kupującemu, aby nie płacił. Nie wiąże się to z żadnymi konsekwencjami dla obu stron.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@raf7773 napisz przeproś i zapomnij 😞 jak zapłaci poproś o numer konta i zwróć kasę bo na lokalnie nie zwrócisz przez payu 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów