Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Czekam już ponad tydzień na weryfikację konta w celu wypłacenia środków. Wysłałem do allegro dowód. Ponadto wysłałem im 1,01 zł które wymagają oraz opłaciłem z góry prowijze 19 zł za sprzedaż, a środków nadal nie można wypłacić. Ktoś pomoże
@Oczkozsz przesłałam Twoje zgłoszenie do konsultacji. Wkrótce wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
Dziękuję, ze Pani zajęła się tym tematem. Bardzo mi zależy. Dowodu mojego nadal nie zweryfikowali, podobnie z wpłata. Mam nadzieję, że Pani interwencja pomoże w tej sprawie. Życzę wszystkiego dobrego ! Pozdrawiam
@Oczkozsz otrzymałam informację, że Twoje konto do wypłat zostało już aktywowane. 🙂
Dziękuję, że Pani mi pomogą. Szybko, sprawnie. Pozdrawiam!
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_również proszę o pomoc w tym temacie
@19Stanislaw52 napisz proszę kiedy wykonałaś przelew weryfikacyjny? Jeśli było to wcześniej, niż trzy dni robocze temu, prześlij potwierdzenie przelewu za pomocą tego formularza.
Czy dało by radę sprawdzić także moje konto zależy mi na czasie
@karina_32 kiedy dokładnie rozpoczęłaś proces weryfikacji swojego konta do wypłat?
W środę
@karina_32 weryfikacja konta do wypłat w PayU może potrwać do 3 dni roboczych, więc jeśli sytuacja nie zmieni się w poniedziałek do końca dnia, napisz tutaj proszę ponownie. Wówczas będziemy działać.
I nadal nic nie odblokowane PayU.
@karina_32 sprawdzimy status weryfikacji Twojego konta i wrócę do Ciebie z informacjami.
@karina_32 dostałam już potwierdzenie, że przelew weryfikacyjny wysłałaś do operatora Przelewy24, a nie do PayU (a tam właśnie masz środki na saldzie). Dlatego wejdź proszę w zakładkę Ustawienia wypłat i przy operatorze PayU kliknij "Przejdź do banku" i zlecić drugi przelew. Wówczas PayU zweryfikuje możliwość aktywacji wypłat na Twoje konto.
@14kucy14 prześlij proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego na adres spoleczenosc@allegro.pl, sprawdzę co powoduje problem.
Mail zwrotny:
Nie znaleziono adresu
Wiadomość nie została dostarczona, ponieważ nie znaleziono adresu odbiorcy (spoleczenosc@allegro.pl) lub odbiorca nie może odebrać wiadomości.
@14kucy14 wkradła się literówka. 😉 Napisz proszę jeszcze raz na spolecznosc@allegro.pl
Witam
U mnie jest podobny problem z weryfikacja konta bankowego. Robiłem to w czwartek, a nadal jest status w trakcie weryfikacji. Przelew wykonałem tego samego dnia. Mogę prosić o spojrzenie czy wszystko jest ok? Z góry dziękuję.
@volo88 Czy dane rachunku do wypłat są takie same jak dane właściciela konta Allegro?