anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

weryfikacja konta do wypłat środków.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Oczkozsz
#9 Pomysłodawca#

Witam. Czekam już ponad tydzień na weryfikację konta w celu wypłacenia środków. Wysłałem do allegro dowód. Ponadto wysłałem im 1,01 zł które wymagają oraz opłaciłem z góry prowijze 19 zł za sprzedaż, a środków nadal nie można wypłacić.  Ktoś pomoże

oznacz moderatorów
57 ODPOWIEDZI 57
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Oczkozsz przesłałam Twoje zgłoszenie do konsultacji. Wkrótce wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów
Oczkozsz
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję, ze Pani zajęła się tym tematem. Bardzo mi zależy. Dowodu mojego nadal nie zweryfikowali, podobnie z wpłata. Mam nadzieję, że Pani interwencja pomoże w tej sprawie. Życzę wszystkiego dobrego ! Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Oczkozsz otrzymałam informację, że Twoje konto do wypłat zostało już aktywowane. 🙂

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów
Oczkozsz
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję, że  Pani mi pomogą. Szybko, sprawnie. Pozdrawiam!

oznacz moderatorów
19Stanislaw52
#2 Obserwator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_również  proszę o pomoc w tym temacie

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@19Stanislaw52 napisz proszę kiedy wykonałaś przelew weryfikacyjny? Jeśli było to wcześniej, niż trzy dni robocze temu, prześlij potwierdzenie przelewu za pomocą tego formularza

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
karina_32
#7 Wielbiciel#

Czy dało by radę sprawdzić także moje konto zależy mi na czasie

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@karina_32 kiedy dokładnie rozpoczęłaś proces weryfikacji swojego konta do wypłat? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
karina_32
#7 Wielbiciel#

W środę

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@karina_32 weryfikacja konta do wypłat w PayU może potrwać do 3 dni roboczych, więc jeśli sytuacja nie zmieni się w poniedziałek do końca dnia, napisz tutaj proszę ponownie. Wówczas będziemy działać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
karina_32
#7 Wielbiciel#

I nadal nic nie odblokowane PayU.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@karina_32 sprawdzimy status weryfikacji Twojego konta i wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@karina_32 dostałam już potwierdzenie, że przelew weryfikacyjny wysłałaś do operatora Przelewy24, a nie do PayU (a tam właśnie masz środki na saldzie). Dlatego wejdź proszę w zakładkę  Ustawienia wypłat i przy operatorze PayU kliknij "Przejdź do banku" i zlecić drugi przelew. Wówczas PayU zweryfikuje możliwość aktywacji wypłat na Twoje konto. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
14kucy14
#7 Wielbiciel#
Mam ten sam problem. Proszę o pomoc
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@14kucy14 prześlij proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego na adres spoleczenosc@allegro.pl, sprawdzę co powoduje problem. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
14kucy14
#7 Wielbiciel#

Mail zwrotny:

Nie znaleziono adresu

Wiadomość nie została dostarczona, ponieważ nie znaleziono adresu odbiorcy (spoleczenosc@allegro.pl) lub odbiorca nie może odebrać wiadomości.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@14kucy14 wkradła się literówka. 😉 Napisz proszę jeszcze raz na spolecznosc@allegro.pl 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów
volo88
#7 Wielbiciel#

Witam

U mnie jest podobny problem z weryfikacja konta bankowego. Robiłem to w czwartek, a nadal jest status w trakcie weryfikacji. Przelew wykonałem tego samego dnia. Mogę prosić o spojrzenie czy wszystko jest ok? Z góry dziękuję.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@volo88 Czy dane rachunku do wypłat są takie same jak dane właściciela konta Allegro?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów