Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Zgłaszam kolejnym konto
Padałam email kupującemu który nie kupil, czy coś mi grozi, czy da się to jakoś zabezpieczyć
Tak, więcej już nie podawaj, a teraz jak przyjdzie zwrotny to w nic nie klikaj.
@AKA_2011 samo podanie adresu e-mail jeszcze nie niesie konsekwencji, ale tak jak przestzrega @LEW433 uważaj prosze na podejrzane wiadomości e-mail.
Czy możesz podać login osoby, która wysłała do Ciebie wiadomość z prośbą o e-mail?
Dzięki
@Client:79916103 Dziękujemy za sygnał. To konto jest już zablokowane.
Dzień dobry, u mnie taka sama sytuacja loginy:
filifionka_kt
@Client:99072780, pierwsze konto zablokowaliśmy, na drugie ktoś się włamał - zostało przez nas zabezpieczone. 🙂
U mnie dziś to samo:
@LysyMarcin07, zablokowaliśmy to konto.
Też miałem taką sytuację z użytkownikiem ewaewcia, czy moderatorzy mogą go zablokować?
@123Kac_per321 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
@martajazubska dziękuję za Twoje zgłoszenie! Nie martw się, samo podanie e-maila nie niesie konsekwencji, ale bardzo proszę uważaj na podejrzane wiadomości e-mail jakie możesz otrzymać. Nie wchodź w podejrzane linki, sprawdzaj proszę adresy e-mail osób, które wysyłają do Ciebie wiadomości itp.
Zablokowaliśmy już wskazane konto.
Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam:)
Kolejny raz zgałasza się do mnie "klient" zainteresowany kupnem i prosi o adres mailowy.
Wczoraj z innego konta, które zostało zablokowane, dziś z innego. Wczoraj o mały włos nie zalogowałam się do "banku" z linku podanego na mój adres, Dziś już nic nie podawałam. W załaczeniu zrzut z ekranu korespondencji.
@ewareg1 Dzięki za zgłoszenie, konto jest już zablokowane.
Dziękuję 🙂