Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Zrobicie coś z tym? Gdzie wasze zabezpieczenia po IP, czy sprzęcie?
To 3 wiadomość w ciągu 2 dni.
Delikwent poniżej:
@HUS_media Dzięki za zgłoszenie. Zweryfikujemy to konto i zablokujemy.
kolejny
@systemerror @mari01986 Dziękuję Wam, działamy już w tej kwestii.
@lucy2732 Niczego nie potwierdzaj, w nic nie klikaj, bo stracisz pieniądze. To próba oszustwa. Kupujący może dokonać zakupu bez żadnych potwierdzeń.
Zignorowałam wiadomości, które dostałam o sprzedaży na email.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam dwa dni temu napisał do mnie nie jaki James Kuda z e-mail gmail.com chciał nabyć telefon który sprzedaje , podałem mu nr konta i moje dane oprócz danych z dowodu. Dziś otrzymałem na e-mail informacje o transakcji banku RBC Royal Bank. Skapnalem się że to jest oszustwo gdyż rzeczy na e-mailu banku zostały zrobione ręcznie wklejane , ja dużo o tym czytałem to nazywa się Nigeryjskie Oszustwo . Gość jest nachalny pisze mimo wykrycia oszustwa . Proszę o zablokowanie tego profilu
Dziekuje serdecznie . Pozdrawiam
@Diego191 Bardzo dziękuję Ci za czujność i zgłoszenie. To konto jest już zablokowane w naszym systemie.
@lucy2732 Bardzo dziękuję, już działamy w tej kwestii.
Dzień dobry
Dziś dostałam kolejnego e-maila od client:103596036
"Twój przedmiot nadal jest na sprzedaż? pawelrytelewski1986@gmail.com na prywatną rozmowę."
To już chyba trzeci raz 😞
@Basterla dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Dzień dobry
Taką wiadomość dostałam:
Twój przedmiot jest nadal dostępny skontaktuj się ze mną pocztą ( dodsonrene21@gmail.com )
Kolejne naciągactwo.
u mnie to samo
@acmilan1988 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
witam i niestety, podsyłam kolejne przypadki
Dzień dobry, proszę o zablokowanie allergowicza, proba wyłudzania danych, zrzut ekranu:
Dziekuje i pozdrawiam
@evitka24 Dziękuejmy za zgłoszenie. Konto już zablokowane.
Ja wystawiałam dziś pierwszy raz i od razu dostałam dwa zapytania od loginu 103636883 i 103635379. Podobno bez adresu mailowego nie można zrealizować zakupu. Oczywiście **piiip**ycznie w jednym mailu podałam maila, w drugim napisałam, że oferta nieaktualna.
@TabosiaT dziękuję za Twoje zgłoszenie! Jeden już zablokowany, z drugim działamy i zaraz to konto również przestanie być aktywne.