Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@MaslanyPopcorn dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Witam
Mam taką samą sytuację jak inni. Dwie wiadomości o tej samej praktycznie treści. Czy można zablokować te konta dla bezpieczeństwa innych użytkowników?
@jarekeko Dziękuję za zgłoszenie 🙂 Zablokujemy to konto
chyba oszusci
a tu kolejni naciagacze
@olcia1818 dziękuję za Twoje zgłoszenia! Zablokowalismy oba konta.
Dzieki
@justyna22128 , to konto jest już zablokowane, dzięki za zgłoszenie!
Rozumiem, że to również próba oszustwa... Client:104233561
@swietoszek1 tak, dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
mnie też spotkała taka przygoda, proszę o zablokowanie, co prawda e-mail podałam ale wiem czego dalej nie robić
@Zielony_Slowik, dziękuję Ci za zgłoszenie. Zablokowaliśmy to konto.
Witam, od 4 dni piszą do mnie osoby które proszą mnie upierdliwie o email w celu uzgodnienia dostawy. Codziennie z innego konta otrzymuje wiadomości tego typu
Witam, chciałabym zakupić ten produkt. Za produkt i wysyłkę zapłacę za pośrednictwem Allegro. Proszę o napisanie swojego mailowa, abym mógł przystąpić. Pozdrawiam
@Client:104800026 Nie podawać go, ponieważ do finalizacji zakupu potencjalny kupujący nie potrzebuje Twojego adresu mailowego. Możesz podać nam tutaj natomiast loginy kont, z których otrzymujesz takie wiadomości, a my je zweryfikujemy i jeśli potwierdzimy łamanie regulaminu, zablokujemy.
Client:106945960
sztos1977
facetkaaa
bimbereg499
bimbereg090
@Client:104800026 Dziękuję, wszystkie te konta są już zablokowane w naszym systemie.
@Wera-W21 Dzięki za zgłoszenie! Na tym koncie doszło do włamania 😞 Już je zabezpieczyliśmy.
Cześć
kilka dni temu otrzymałem takie pytanie
niestety nie wiem jak ustalić nr klienta . Ma login obebe
Dzięki za pomoc