anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego zablokowali mi konto mimo że kupujaca otrzymała zwrot gotówki oraz zakonczyla dyskusje

Anulka199536
#1 Nowicjusz#

Dlaczego zablokowali mi konto mimo że kupujaca otrzymała zwrot gotówki oraz zakonczyła pozytywnie dyskusję???

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

kolekcjoner608
#16 Inspirator#

Sprawdź w powiadomieniach ,powinna tam być informacja od allegro o tym za co zablokowali i co zrobić by je odblokowali.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:28561646
#7 Wielbiciel#

To ja jestem kupującą chusteczki za ponad 100zl z wysyłką i nie dostałam zwrotu , musi Pani zwrócić .

oznacz moderatorów

Client:97320082
#14 Krzewiciel#

@Client:28561646 Czyli @Anulka199536 nie zwróciła Ci kasy, sprawdź dobrze może jednak, zawsze przychodzi mail od Allegro.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@Client:28561646 przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja na Allegro, sprzedająca @Anulka199536 poprosiła o dane do przelewu aby dokonać zwrotu w dyskusji, odpisz proszę na jej ostatnią wiadomość, mam nadzieję, że szybko uda się wyjaśnić sytuację. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

Client:97320082
#14 Krzewiciel#

@Client:28561646 Jeżeli nie  zwraca Ci środków, po 14 dniach po zakupie możesz złożyć wniosek do POK:  https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów

br.
#16 Inspirator#

@la_nika   To jest piękne,  to jest sama kwintesencja Allegro.

Sprzedająca nie ma jak  zwrócić pieniędzy kupującej, prosi o numer konta do przelewu, więc Allegro zamiast jej pomóc  blokuje jej konto.

Wiadomo, nieważne co nas myślą, zawsze robimy tak żeby sprawiedliwość była po naszej allegrowej stronie. Gratulacje 😒

oznacz moderatorów

Client:97320082
#14 Krzewiciel#

@br. Ale zauważ w nagrodę oddadzą z POK, kupującej oczywiście.😁

oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@br. nie mogę udzielić więcej informacji na temat powodów blokady konta @Anulka199536 ale kupująca, która napisała w tym wątku nie jest jedyną osobą, która miała problem z zamówieniem, a sprzedająca poprosiła ją o dane do przelewu w dyskusji kilkanaście minut przed moją wiadomością.  

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

Client:97320082
#14 Krzewiciel#

@la_nika Dlaczego usuwasz nasze wypowiedzi???? moją i @br. 😁 Nikogo nie obrażały.

oznacz moderatorów

br.
#16 Inspirator#

@Client:97320082  Obrażały,  Allegro obrażały...  ale mam nadzieję że  mimo usunięcia postów wyciągną jakieś wnioski ..

Na przykład  czy już  coś zrobiono żeby można  było doładować puste konto Allegro finanse?

@la_nika  Jeśli jest tak jak piszesz to zwracam honor  💐

Ale zainteresowana powinna być poinformowana o  powodach zablokowania konta,  to nie pierwszy raz że ludzie pytają bo nie wiedzą za co, dlaczego ..???

oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@br. dzięki! Możliwość nie tyle doładowania ile rezerwacji kwoty na zwroty w Allegro Finanse to jedna z wprowadzanych przez nas zmian w zwrotach na Allegro. W kwietniu pisała o tym nasza Ekspertka, wprowadzenie tej zmiany przewidujemy jeszcze w tym roku, tutaj znajdziesz zestaw informacji na temat zmian w polityce zwrotów na Allegro 🙂 
Zawsze informujemy o powodach zablokowania konta i co należy zrobić, aby je odblokować, również widzę, że ludzie często tutaj o to pytają, ale najczęściej mogę odpowiedzieć tylko: "sprawdź proszę e-maila, ponieważ tam wszystko jest wyjaśnione".   

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

Client:97320082
#14 Krzewiciel#

Często były tu wpisy o mailach blokady konta że informacja o blokadzie jest taka" zablokowaliśmy z powodu naruszenia regulaminu", nie wiem czy to jest wyjaśnienie.

oznacz moderatorów

sylwia22_06
#2 Obserwator#

Witam mój nick sylwia22_06

Zamówiłam u pani chusteczki dada  30 sierpnia do dnia dzisiejszego  nie otrzymałam przesyłki proszę o  informacje co się dzieje ,pieniądze zostały przelane a towaru brak. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@sylwia22_06 możesz założyć dyskusję i w niej zapytać sprzedającą dlaczego jeszcze nie otrzymałaś zamówienia. Po 24h możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro, a w ostateczności skorzystać z rekompensaty w ramach Programu Ochrony Kupujących. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów